Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@02:45:29 GMT

ارسال 210 اثر به جشنواره رسا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۲۳۲

ارسال 210 اثر به جشنواره رسا

دبیرجشنواره مطبوعاتی رسا از ارسال 210 اثر از سراسر کشور و اتمام مهلت ارسال اثر به این جشنواره خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رحمانی واسوکلایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره به پایان رسیده است گفت: این جشنواره از هشتم بهمن ماه آغاز شد و پس از یک بار تمدید در ششم اسفندماه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی از ارسال 210 اثر از سراسر کشور به این جشنواره خبر داد و افزود: از زمان آغاز جشنواره آثار متعددی در بخش‌های مختلف از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شد که باتوجه به مدت زمان محدود آن در نوع خود بی‌نظیر بوده است.
 
دبیرجشنواره مطبوعاتی رسا اظهار کرد: به زودی داوری آثار آغاز خواهد شد و طی دو مرحله آثار ارسالی توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 
رحمانی به زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره و عنوان کرد: تصمیم بر آن بود که در نیمه دوم اسفندماه اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از برگزیدگان برگزار شود ولی باتوجه به شرایط پیش‌رو در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و بنا به دستور استاندار مازندران فعلاً زمان دقیق برگزاری اختتامیه مشخص نیست ولی تلاش ما بر این است که تا پایان سال این امر محقق شود.
 
وی بیان کرد: نفرات برتر بخش‌های مختلف این جشنواره با تندیس، لوح یادبود و جوایز نقدی تجلیل خواهند شد.
 
گفتنی است اولین جشنواره مطبوعاتی رسا به همت بسیج رسانه شهرستان جویبار در 12 محور اصلی و یک محور ویژه و در پنج بخش برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر

دبیر جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی از برگزاری اختتامیه این بخش در دشتستان بوشهر با جضور برگزیدگان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد صدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش مدیحه سرایی و چاووشی خوانی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود در دشتستان بوشهر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال رایزنی با اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان من باب برگزاری فراهم کردن امکانات زیر ساختی برای مراسم اختتامیه است.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی بیان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات اختتامیه در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت این مراسم یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

صدری با بیان اینکه در هر صورت اختتامیه این مراسم در نیمه اول اردبهشت ماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: حدود 30 شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) ارسال کرده بودند که داوری این آثار در تهران با حضور هیات داوران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آقایان ایرج نعیمانی، کاوه خورابه و محمد غفور محمدزاده داوری این بخش از جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی تصریح کرد: با نظر هیات داوران و با توجه به اینکه کارهای ارسال شده نسبت به یکدیگر ارجحیت خاصی نداشت، تصمیم بر این شد که شرکت کنندگان به صورت رتبه بندی اعلام نشوند.

صدری اعلام کرد: در همین راستا با نظر هیات داوران، نفرات برتر به صورت برگزیده اعلام خواهند شد و جوایز برگزیدگان با یکدیگر برابر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • پویش بزرگ وعده صادق در یزد
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر