Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@05:27:20 GMT

تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به اعتقاد مقاومتی دارد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۲۹۲

مسوول بسیج اساتید شهرستان کاشان با اعلام این خبر که کارگروه ارتباط با صنعت شهرستان کاشان با همکاری بسیج اساتید شهرستان کاشان تشکیل شده است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به اعتقاد مقاومتی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان، نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان از آموزشکده فنی دختران فدک کاشان توسط سعید مسینه جانشین بسیج اساتید استان اصفهان و بیژن شمس معاون سرمایه انسانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       در این جلسه که غلامرضا حسنی مقدم مسوول بسیج اساتید کاشان و مسوول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، شورای بسیج اساتید آموزشکده فنی دختران ( فدک) کاشان نیز حضور داشتند، خانم چیت سازیان مسوول کانون آموزشکده فدک در رابطه با فعالیت‌های انجام گرفته توسط این کانون، همچنین اهمیت و جایگاه  مهارت برای جوانان و کشور مطالبی را عنوان کرد.       در ادامه جانشین بسیج اساتید استان اصفهان  به تشریح برنامه‌ها و رویکردهای بسیج اساتید استان اصفهان پرداخت و گفت: بسیج اساتید شهرستان کاشان همکاری‌های بسیار خوبی داشته است.       سپس معاون سازمان بسیج اساتید استان اصفهان به  اهمیت همکاری و پویایی مجموعه دانشگاه به وِیژه ریاست دانشگاه در رابطه با برنامه‌های بسیج اساتید اشاره کرد و گفت: قطعا اگر کاری انجام گرفته نقش ریاست دانشگاه مهم بوده است.       وی با بیان وجود انسجام خیلی خوب در این آموزشکده، اهمیت مهارت آموزی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بیش از ۱۰هزار عنوان شغل در کل دنیا وجود دارد و برآورد این است که چیزی بیش از ۲ هزار عنوان شغلی مناسب فرهنگ کشور ما نیست.       وی در ادامه با تصریح این که اکنون ۳ هزار عنوان شغل در کشور  وجود دارد و نزدیک ۴ هزار عنوان شغل هنوز در کشور وجود ندارد، تاکید کرد: باید در آن مسیر هم حرکت  کرده و شغل‌های جدید به جامعه معرفی کنیم.       معاون سرمایه انسانی بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که سپهر فکری در دبیرستان‌های ما باعث شده که در حوزه‌های نظری و فکری نخبگان  حضور نداشته باشند گفت: حرکت نخبگان به سمت رشته‌های مهندسی زمینه‌ای برای فرار مغزها است.       در ادامه این نشست غلامرضا حسنی مقدم ضمن بیان این که بسیج اساتید استان نهایت مساعدت و پشتیبانی را در اجرای برنامه‌ها با این کانون داشته‌است، تصریح کرد: در مجموعه مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان (فدک) در کارگروه عفاف و حجاب و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی پسران کاشان در کارگروه سبک زندگی ایرانی اسلامی و دانشگاه کاشان در کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی بیشترین  همکاری را با بسیج اساتید شهرستان کاشان داشته‌اند.       حسنی مقدم  با اشاره به تشکیل به کارگروه ارتباط با صنعت توسط بسیج اساتید کاشان گفت: این کارگروه با همکاری بسیج اساتید مراکز آموزش عالی شهرستان کاشان و با رویکرد حل المسائلی تشکیل شده که بسیج اساتید شهرستان در بازدید و جلسه‌ای که در شهرک صنعتی جعفرآباد کاشان انجام شد آمادگی خود را در زمینه کمک به بخش صنعت اعلام کرد.       مسوول بسیج اساتید شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: رونق تولید انگیزه تولید می‌خواهد و انگیزه تولید نیاز به اعتقاد به تولید دارد و این اعتقاد به تولید ابتدا در مسوولین و سپس در مدیران شهرکت‌های صنعتی و مدیران کارخانه‌ها و همچنین در نیروی انسانی این کارگاه‌های تولیدی باید ایجاد شود و در این صورت است که تحقق اقتصاد مقاومتی حتمی است، چرا که  تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به اعتقاد مقاومتی دارد، یعنی  مسوولی که بودجه را مصوب می‌ کند، مسئولی که بودجه را تخصیص می‌دهد و مدیری که هزینه می‌کند باید اعتقاد به کار داشته باشند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج اساتید شهرستان کاشان بسیج اساتید استان اصفهان تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به اعتقاد عنوان شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب سعدی در کاشان

در این آئین مهدی نوریان، عبدالرضا مدرس‌زاده، سعید شفیعیون، مجید زهتاب، مهرداد چترایی و علی میرانصاری سخنرانی می‌کنند و علی‌اصغر شاه‌زیدی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.


این مراسم فردا از ساعت ۱۹ تا ۲۰ و سی دقیقه در سرای عامری‌های کاشان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • شب سعدی در کاشان
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند