Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@14:06:03 GMT

فوت یک اندیمشکی به علت ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۳۲۲

فوت یک اندیمشکی به علت ابتلا به کرونا

فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: تاکنون در این استان تست آزمایش سه بیمار از شهرهای اهواز، اندیمشک و هندیجان مثبت بوده است و متأسفانه این سه بیمار به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: در میان این سه بیمار، بیمار اهل اندیمشک به علت ابتلاء به کرونا فوت کرده است.

ابول نژادیان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۳ بیمار مشکوک به کرونا در خوزستان داریم که آزمایش آنها دریافت شده است که هم اکنون قرنطینه هستند و در انتظار آزمایش آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است امکان تشخیص و درمان کرونا در خوزستان فراهم شده است و به منظور انجام تست‌های کرونا ویروس، دو آزمایشگاه در اهواز تجهیز شده است.

یک آزمایشگاه واقع در امانیه اهواز مخصوص بیماران استان خوزستان و آزمایشگاه دوم واقع در منطقه زیتون برای بیماران استان‌های مجاور در نظر گرفته شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه حاکی از این است که باران‌های بهاری تاثیر خوبی بر وضعیت بخش عمده شهر‌های استان خوزستان گذاشته است و موجب شده تا مردم علاوه بر خرسندی از هوای بهاری این روز‌ها هوای سالمی نیز تنفس کنند.

بر اساس این گزارش هوای شهر‌های اهواز، امیدیه، اندیمشک، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان با برخورداری از شاخص زیر ۱۰۰ در وضعیت قابل قبول تنفسی قرار گرفتند.

همچنین هوای شهر‌های رامشیر و شوشتر نیز با شاخص ریز ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

بنا بر اعلام این سامانه ایستگاه پایش کیفی هوای واقع در منطقه نیوساید اهواز با شاخص ۱۱۴ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد، اما ایستگاه اداره پست برق شماره سه اهواز با شاخص ۴۹ در وضعیت سالم و پاک قرار دارد.

روز گذشته وضعیت هوا در شهر خرمشهر با شاخص ۲۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت بسیار ناسالم قرار داشت و هوای شهر‌های رامشیر، رامهرمز، شوش و شوشتر در وضعیت سالم و پاکی قرار داشتند.

بر اساس این گزارش سال گذشته اهواز هیچ روز سالم و پاکی را نداشت.

 

دیگر خبرها

  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «پاک»
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان