Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@20:43:45 GMT

مدیر عامل تازه استقلال انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۳۷۵

خرداد: رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: علی فتح‌االله زاده با کسب اکثریت آراء اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.


به گزارش خرداد از ایرنا، «اسماعیل خیللزاده» امروز (چهارشنبه) اظهار داشت: علی فتح‌االله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد و حکم وی امروز یا فردا از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: صورتجلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برای امضا نزد وزیر ورزش و جوانان فرستاده شد تا حکم مدیرعاملی فتح‌الله زاده صادر شود.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وقتی هیات مدیره باشگاه استقلال با اکثریت آراء موضوعی را تصویب می‌کند باید عملی شود که عملی هم شد.

وی در پایان گفت: من اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را دعوت کردم اما (عبدالرضا) موسوی تلفن خود را جواب نداد و ایشان در جلسه نبود. پیش از آن نیز موسوی با من تماس گرفته بود که به خاطر فشار کار نتوانستم جواب دهم. برچسب ها: استقلال ، فتح الله زاده

منبع: خرداد

کلیدواژه: استقلال فتح الله زاده هیات مدیره باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق