Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:05:41 GMT

تداوم حضور برند لوازم خانگی آوکس در ایران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۳۹۳

تداوم حضور برند لوازم خانگی آوکس در ایران

مالک هلدینگ لوازم خانگی "آوکس AWOX" ترکیه تاکید کرد با وجود ترک بازار ایران از سوی برخی برندهای لوازم خانگی کره‌ای، این شرکت کماکان به حضور در بازار ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوازم خانگی آوکس، مراد جان، مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری جان (CAN) هلدینگ ترکیه که مالکیت کارخانه لوازم خانگی آوکس این کشور را در اختیار دارد در واکنش به ترک بازار لوازم خانگی ایران از سوی برخی برندهای کره‌ای گفت: بازار لوازم خانگی ایران بازار مهمی برای ماست و با وجود تحریم‌های اعمال شده در این بازار می‌مانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوکس برنامه‌ریزی جدی برای بازار تلویزیون‌های هوشمند در ایران کرده است.

این سرمایه‌گذار ترک با اشاره به این‌که هدف از حضور در بازار ایران، تنها فروش کالا نبوده، ادامه داد: ما از ابتدای برنامه‌ریزی حضور در بازار ایران، به فکر مشارکت اقتصادی و کمک به تولید و اشتغال در کشور هدف بودیم و درحال حاضر با بیش از ۳۰۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری در ایران، به حضور استراتژیک و بلندمدت در این کشور فکر می‌کنیم.

مالک هلدینگ جان که مالکیت برند آوکس ترکیه را در اختیار دارد، در ادامه گفت: در این راستا کارخانه‌ تولید محصولات آوکس را در داخل ایران راه‌اندازی کردیم که تلویزیون‌های هوشمند را با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز جهان، تحت لیسانس آوکس ترکیه تولید می‌کند و به دنبال انتقال تکنولوژی تلویزیون‌های هوشمند به ایران هستیم. این تکنولوژی قابل رقابت با مطرح‌ترین برندهای جهان است و محصولات آوکس به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می‌شود. همچنین با اجرای این طرح‌ها اشتنغال‌زایی خوبی صورت گرفته و معیشت منطقه را مورد توجه قرار می‌دهیم.
مراد جان در ادامه با اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و ترکیه، تاکید کرد: درحال حاضر برند ترکیه‌ای آوکس در بازار لوازم خانگی ایران در حال افزایش حضور خود است و همچنین برای حضور در صنایع انرژی ایران نیز برنامه‌های جدی در حال اجراست. اظهارات این سرمایه‌گذار ترک درحالی مطرح می‌شود که از زمان تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران، برخی برندهای لوازم خانگی متعلق به کره که به نوعی انحصار بازار لوازم خانگی ایران را در اختیار داشتند عملا اقدام به قطع همکاری با شرکای ایرانی خود کرده و اخیار نیز شاهد جمع آوری تابلو این برندها از سطح بازار ایران بوده‌ایم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلویزیون های هوشمند آوکس بازار لوازم خانگی ایران بازار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه

آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قطعات خودرو و لوازم یدکی از ترکیه هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از اناتولی، طی سه ماه نخست سال جاری به ارزش 3.7 میلیارد دلار صادرات قطعات خودرو و لوازم یدکی صورت گرفت. آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قرار گرفتند. 

بر اساس آمار اتحادیه صادرکنندگان اولوداغ، بخش خودروسازی ترکیه طی ماه‌های ژانویه تا مارس سال جاری به ارزش 3 میلیارد و 731 میلیون و 612 هزار دلار صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو انجام داد.

صادرات این بخش در مدت مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 614 میلیون و 610 هزار دلار بود.

به ترتیب بیشترین صادرات ترکیه در این بخش به کشورهای آلمان، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، روسیه، انگلیس و رومانی انجام گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • روند توسعه دیپلماسی منطقه‌ای تداوم می‌یابد