Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل زاده در گفتگو تلفنی با شبکه خبر درباره تصمیم به استعفا از سرپرستی باشگاه استقلال گفت: وقتی استراماچونی رفته بود و آقای فتحی هم استعفا کردند سرپرستی باشگاه را قبول کردم. خلاصه تلاش کردیم تا یک سرمربی انتخاب کنیم. به همراه این سرمربی و بازیکنان خوب نتایج خوبی هم گرفتیم. پرداختی‌هایی که باید را هم بازیکنان انجام دادیم اما من بارها در مصاحبه‌های قبلی هم عرض کرده بودیم به این دلیل که مدیر یک مجموعه دیگر هستم و یک نفر باید سکان باشگاه را برعهده داشته باشد که تمام وقت حضور داشته باشد تا زمان معرفی فرد جدید در باشگاه حضور خواهم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: چندین مرتبه با آقای وزیر و هیات مدیره باشگاه صحبت کرده بودم که یک مدیرعامل فوتبال شناس به باشگاه اضافه شود و ما هم در کنارش خواهیم بود تا در این مسیر که رو به رشد است مشکل پیدا نشود. قرار بر این شد که در مجع این اتفاق بیفتد. وقتی مجمع تمام شد عملا این اتفاق نیفتاد که دیروز با آقای سلطانی فر صحبتی داشتیم و تشکل جلسه دادیم. با توجه به اینکه دو عضو هیات مدیره در جلسه حضور داشتند و فقط آقای موسوی غایب بود اصرار من برای جدایی با مخالفت رو به رو شد که در نهایت پس از یک ساعت پذیرفتند بنده از سرپرستی باشگاه خارج شوم و به عنوان رئیس هیات مدیره به کارم ادامه بدهم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل زندگی شخصی و کاری خود تصمیم به انجام این کار گرفته است یا به اختلاف نظرها در هیات مدیره بستگی دارد، گفت:‌ اگر یک مقدار به گذشته برگردید تمام مطالبی که در خبرها گفته بودم این بود که یک مدیرعامل خوب باید در این باشگاه بزرگ فعالیت کند. استقلال یک باشگاه بزرگی است که اگر مدیرعامل از صبح بنشیند و تا ساعت 12 شب هم کار کند باز کم می‌آورد. همانطور که می‌دانید من مشکلات خاصی دارم و در مجموعه‌های دیگری هم مدیر هستم. همینطور مشکل بیماری همسرم هم در میان است. که آقای وزیر پذیرفته بودند.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه ظاهراً فتح‌الله زاده به دلیل مخالفت موسوی مدیرعاملی استقلال را قبول نکرده است، زیرا موسوی در صفحه اینستاگرامی متنی را منتشر کرده است، گفت: متنی را که موسوی در اینستاگرامی گذاشته من ندیدم، ولی وقتی هیأت مدیره تصمیمی را با اکثریت آرا بگیرد باید عملی شود و عملی هم شد. من از فتح‌الله زاده خواستم که مدیرعاملی را بپذیرد و صبح امروز نیز صورتجلسه را به امضا رساندیم و همان را به دست وزیر هم رساندیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا موسوی در جلسه هیأت مدیره حضور نداشت، گفت:‌ من چند بار با آقای موسوی تماس گرفته بودم که او جواب نداد، البته روز گذشته سرما خورده بودم و حالم خوب نبود و نشد که دوباره با او تماس بگیرم. نه اینکه با او موضعی داشته باشم، ولی می‌خواستم او را دعوت کنم که نشد. یک مقدار سرما خورده بودم و همینطور مخالف سفر تیم به کرمان بودم که در سایت باشگاه هم این را اعلام کردم. بعد از آن هم می‌خواستم ایشان را دعوت کنم به دفتر خودم که تلفن را یا ندید یا جواب نداد. قبل از من هم آقای فتح الله زاده با ایشان جلسه داشته و می‌گفتند که ایشان نظر مساعد دارد.

خلیل زاده درباره اینکه ظاهرا فتح الله زاده مدیرعاملی استقلال را نپذیرفته است گفت: چرا، فتح‌الله‌زاده شب گذشته با من صحبت کرده و قبول کرده که مدیرعاملی استقلال را بپذیرد و صورت جلسه را به آقای وزیر ارسال کردم و فکر می‌کنم تا فردا نهایتا حکم مدیرعاملی وی صادر خواهد شد. 

سرپرست مستعفی باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهراً در نشست روز گذشته سعید رمضانی را برکنار کرده‌اند و فرهاد مجیدی تهدید به استعفا کرده است، گفت: من سعید رمضانی را برکنار نکردم. احترام اعضای هیأت مدیره واجب است، ولی عزل و نصب در ارکان باشگاه استقلال نیاز به مصوبه هیأت مدیره ندارد و مدیرعامل باید آن را انتخاب کند اما روز گذشته اعضای هیات مدیره به نتیجه رسیدند که رمضانی در استقلال نباشد و مظلومی بیاید، من هم به احترام هر دو نفر مظلومی و رمضانی را دعوت کردم و با آنها حرف زدم، اما تا امروز هیچ حکمی برای کسی صادر نکردم.

اسماعیل خلیل زاده در خصوص اینکه گفته می‌شود درآمد استقلال برای فصل آینده پیش‌خور شده است، عنوان کرد: به هر حال استقلال باشگاه بزرگی است و زمانی که ما آمدیم، بیش از 100 و خورده‌ای میلیارد پول به باشگاه آمده است، بدهی‌های قبلی هم پرداخت شده و حتی بدهی‌های هفت سال یا هشت سال پیش را هم پرداخت کردیم. برای مثال همین ماجرای به مزایده گذاشتن لوگوی باشگاه. در آینده باید اینطور باشد و ما منابع مالی پیدا کنیم. از این مسائل زیاد اتفاق افتاده است. استقلال و پرسپولیس همیشه بدهکار بوده‌اند ولی واقعیت این است که شرایط ما در پرداخت‌ها خیلی بهتر بوده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال به سیرجان می‌رود یا خیر، چون این تیم زمین تمرین هم ندارد، گفت: ما زمین تمرین داریم، دو روز پیش با پیمانکار زمین در دفتر آقای فتحی جلسه گذاشتم و با او حرف زدم. یک مشکل قانونی وجود داشت که باید آن را حل می‌کردیم چون این ملک برای وزارت ورزش و جوانان است، اما من مخالف رفتن تیم به سیرجان هستم، چون یکی دو نفر از تیم ما سرما خورده‌اند و وقتی به آنجا بروند با استقبال هواداران مواجه می‌شوند و طبیعی است که سلامت همه اعضای کشور برای من مهم باشد. 

خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا آن دو بازیکن کرونا دارند، گفت: خیر آنها کرونا ندارند، ولی صحبت من این است وقتی دانشگاه‌ها بسته می‌شود چه اصراری است که مسابقات لیگ برگزار شود؟

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران اسماعیل خلیل زاده فتح الله زاده خلیل زاده هیات مدیره هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیأت مدیره در این رابطه گفت‌وگوی مفصلی با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیأت مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفت‌وگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

کد خبر 6078038

دیگر خبرها

  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • هیئت مدیره پرسپولیس تمدید قرارداد را به درویش واگذار کرد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش