Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هاوایی نیوز نَو، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در آمریکا (CDC) اعلام کرد در این مدت ۱۰۵ کودک بر اثر ابتلا به آنفلوآنزا جان خود را از دست دادند.

این مرکز تخمین زده است که در این مدت دست کم ۲۹ میلیون نفر به آنفلوآنزا مبتلا شده باشند، از این تعداد ۲۸۰ هزار نفر در بیمارستان بستری شدند و ۱۶ هزار نفر هم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جاری آنفلوآنزا در آمریکا بدترین فصل برای کودکان و بزرگسالان بوده است. میزان ابتلا و تلفات در این فصل بالاتر از متوسط سال‌های اخیر بوده است.

درحالی که آمریکایی‌ها همچنان با آنفلوآنزا درگیر هستند، ویروس کرونا هم ذهن بسیاری از آمریکایی‌ها را درگیر کرده است.
سانجی گوپتا خبرنگار بخش پزشکی سی ان ان گفت: ما از یکسو با ویروس جدید کرونا روبرو هستیم. علت اهمیت این ویروس این است که وقتی ویروس جدیدی ظهرو می‌کند، تظاهرات رفتار‌های آن متفاوت و غیر قابل پیش بینی است.

این گزارش می‌افزاید: در سراسر جهان بیش از ۷۶ هزار مورد تأیید شده‌ی ابتلا به کرونا وجود دارد و بیش از دو هزار نفر نیز جان خود را از دست دادند. در آمریکا بیش از ۳۰ مورد تأیید شده از ابتلا به کرونا وجود دارد. چندین نفر از آمریکایی‌های مبتلا به کرونا در شهر اوما‌ها (Omaha) واقع در ایالت نبراسکا تحت درمان هستند.

تاکنون هیچ موردی از مرگ مبتلایان گزارش نشده است. عده‌ای از آمریکایی‌های که در قرنطینه بودند نیز از قرنطینه خارج شدند. مرکز پیشگیری و کنترل بیماری در آمریکا می‌گوید افرادی که از قرنطینه خارج شدند هیچ خطری برای مردم ندارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ و میر مردم آمریکا آنفلوآنزا ویروس کرونا آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از تعبیر جالب ریتر افسر سابق ارتش آمریکا نسبت به حمله موشکی و پهپادی ایران را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 844634 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل ایران و آمریکا هواپیما - پهپاد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • افزایش ترافیک دیپلماتیک در آستانه عملیات ویژه در شهرک‌های اشغالی/ آیا «جو بایدن» برای ایران پیام مستقیم فرستاده است؟ / یک منبع آگاه: دیمونا زیر سایه موشک‌ها قرار دارد
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس