Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@19:45:23 GMT

انسداد محورهای سوادکوه و کندوان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۵۷۷

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر محورهای کندوان و سوادکوه به‌دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود است. ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر محورهای کندوان و سوادکوه به‌دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود است.

وی با اشاره به اینکه محور هراز باز است، افزود: تردد در این محور به کندی و تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: درمحور کیاسر نیز شاهد بارش برف هستیم که لازم است رانندگان برای تردد از این محور خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز کنند.

این مسؤول تصریح کرد: احتمال ریزش سنگ در محورهای کیاسر و هراز نیز وجود دارد که تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

قدمی با تاکید بر اینکه رانندگان قبل از تردد به‌ویژه از محورهای کوهستانی مازندران وضعیت راه‌ها را استعلام کنند، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است. منبع: فارس برچسب ها: انسداد ، سوادکوه ، کندوان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انسداد سوادکوه کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درخصوص سیلاب بهاری در مازندران گفت: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۷ محور روستایی شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: این روستا‌ها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند.

رگبار‌های بهاری طی روز گذشته همان‌گونه که پیش‌بینی شد اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها، ریزش سنگ و سایر را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها