Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رسانه عربستانی "قناة 24 سعودی الریاضیة" مدعی است کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند نمایندگان ایران و چین در لیگ قهرمانان آسیا را کنار بگذارد.

در صفحه رسمی توییتر این رسانه عربستانی آمده است:" کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت به دلیل گسترش کرونا در ایران، مسابقات تیم های ایران را در مرحله سوم لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قابل توجه است که کنفدراسیون فوتبال آسیا از همان لحظه تصمیم گرفت همه مسابقات تیم ایران را که در مرحله بعدی برگزار می شود به همین دلیل به زمان دیگری موکول کند، قبلاً تصمیم گرفته بود مسابقات تیم‌های چینی که هنوز شرکت نکرده اند را به تعویق بیندازد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد محرومیت باشگاه‌های چینی و ایرانی را از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل گسترش کرونا در آنها را به صورت رسمی اعلام کند و در حال حاضر جلسات فوری برای تصمیم گیری در مورد این موضوع در حال انجام است.".

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران چین لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ این مقام آگاه در ادامه افزود: در عملیات «وعده صادق» اهداف مشخص شده نظامی مورد هدف قرار گرفت و صهیونیستها پس از شوک اولیه و ادعای مضحک ساقط کردن ۹۹درصد پهپادها و موشکها و عدم آسیب، با درک تبعات سیلی سختی که خورده اند حالا با عملیات روانی نخ نما و ادعاهای دروغ به آسیب نیروگاه اتمی دیمونا برای مظلوم نمایی رسیده اند.

بیشتر بخوانید؛ ایران با شدت بیشتری به هر گونه خطای محاسباتی اسراییل پاسخ می‌دهد

این منبع آگاه گفت: عملیات موفقیت آمیز اخیر، دست برتر ایران را در میدان نشان داد، آنجا که هر نقطه از سرزمین های اشغالی را در هر زمان که اراده کنیم مورد هدف قرار خواهیم داد و البته که دیمونا جزو اهداف این عملیات نبود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1227617 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • واکنش تسنیم به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • واکنش فوری به ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره حمله به ایران
  • ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای