Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@06:44:11 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در آزادراه قزوین - زنجان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۶۵۷

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در آزادراه قزوین - زنجان

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: صبح امروز هفتم اسفند ماه با توجه به بارش برف و لغزنده بودن محور‌ها و وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه «قزوین- زنجان» مقابل «شرکت پرشین فولاد» و ایجاد ترافیک بالا ناشی از آن، لاین شمالی این آزادراه برای امدادرسانی بهتر به حادثه دیدگان، روان‌سازی و جلوگیری از ترافیک بیشتر از عوارضی «قزوین- زنجان» مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: در این تصادف زنجیره‌ای بیش از ۳۰ وسیله نقلیه با هم برخورد کردند که این تصادف دو فوتی و پنج مصدوم داشته که به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: لاین شمالی آزادراه «قزوین_زنجان» همچنان تا اطلاع ثانوی بسته است و تلاش پلیس و دستگاه‌های امدادی برای روان‌سازی ترافیک ادامه دارد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان از هم‌وطنان خواست برای خدمت‌رسانی بهتر پلیس و دستگاه‌های امدادی با پلیس همکاری و از تردد در این آزادراه تا پایان امدادرسانی خودداری و از جاده قدیم تردد کنند.

۳ کشته و ۱۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای

سلطانی رییس اورژانس استان قزوین نیز اعلام کرد: در این حادثه ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: همچنین ۱۶ نفر نیز مصدوم و برای درمان راهی بیمارستان‌های نزدیک منطقه حادثه شدند

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاد راه قزوین زنجان تصادف زنجیره ای تصادف زنجیره ای استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پلیس راهور، روابط عمومی پلیس راهور اعلام کرد: بارش باران در استان‌های سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس گزارش شده است.

­

در آزادراه قزوین _ کرج از پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرشهر به علت بارش باران شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

­

به علت بارش سنگین باران و سیلاب، ۷ محور اصلی و فرعی کشور از جمله محور خرم آباد – پلدختر، محور جاسک - بشاگرد (پل شریفی)، محور بشاگرد (رودان_زیارت علی)، محور بندرخمیر_بندر لنگه (کنخ)، محور فنوج - کتیچ، محور چاهان – زرآباد و محور دلگان – بمپور تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

­

راهداران و دستگاه‌های خدمات رسان درحال بازگشایی مسیر‌های مسدود شده هستند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان