Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:50:20 GMT

سرمربی فوتبال ذوب‌آهن : به بازیکنانم اعتماد دارم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۷۳۴

سرمربی فوتبال ذوب‌آهن : به بازیکنانم اعتماد دارم

میودراگ رادولوویچ  روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از شهرآورد اصفهان بین تیم های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان افزود: تیم ما دیدار سخت و دشواری را مقابل استقلال تهران سپری کرد ولی باید آن بازی را فراموش کنیم و تمرکز خود را برای روی بازی با سپاهان به کار گیریم.

وی تصریح کرد: برای بازی با این تیم نه فقط ۹۰ دقیقه بلکه ۱۰۰ دقیقه آماده هستیم و برای پیروزی تلاش می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی فوتبال ذوب‌آهن اظهارداشت: تیم ما ریکاوری خوبی داشت و بازیکنان ما آماده یک بازی خوب مقابل تیم سپاهان هستند.

وی با اشاره به جذب هافبک صربستانی جدید تیم ذوب آهن در روز گذشته گفت: امیدوارم این بازیکن خوب و آماده سریع با تیم ما هماهنگ شود و بتواند به تیم کمک کند.

سرمربی ذوب‌آهن به مسئاله پیش آمده بین او و بازیکن تیمش دانیال اسماعیلی فر اظهارداشت: آن موضوع فقط سو تفاهم بوده و حل شده و مشکل خاصی نیست، تیم ذوب‌آهن از بازیکنان خوبی برخوردار است و به آنها اعتماد و اعتقاد دارم.

درچهار چوب رقابت های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.

این دیدار به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استقلال بازی ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در بازی معوقه هفته هفدهم  لیگ برتر فوتبال و دربی اصفهان امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 طلایی پوشان اصفهان در حالی به مصاف همشهری خود می‌روند که در ۲ هفته اخیر برابر ۲ تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان و نساجی یک شکست و یک تساوی به دست آوردند و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و  از کورس قهرمانی جا ماندند.  

شاگردان مورایس می‌خواهند با برد در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده  و با هواداران خود آشتی کنند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.   

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان تحت فشار قرار دارد و هواداران اصفهانی در بازی با نساجی شعار‌هایی علیه این مربی دادند و او به خوبی می‌داند که در صورت ناکامی در  دربی اصفهان شاید به سرنوشت خمز سرمربی خارجی تراکتور دچار شود.  

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته با برد پرگل برابر تیم تراکتور روند ناکامی‌های خود را قطع کرد و اولین برد خود را در سال جدید به دست آورد. این تیم اصفهانی با این برد روحیه بخش برابر سپاهان  در دربی اصفهان صف آرایی می‌کند.  

شاگردان محمد ربیعی می‌خواهند با بردن دربی اصفهان همچنان جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کنند، اما کار سختی مقابل حریف قدرتمند خود دارند.  

البته سپاهانی‌ها در دربی اصفهان آمار خوبی در اختیار دارند و آنها در ۲۳ دربی پیروز شدند و  در ۱۱ بازی هم شکست  خورده اند. همچنین ژوزه مورایس در دربی اصفهان هیچ گاه بازنده نبوده و ۲ برد و یک تساوی در کارنامه اش دارد، اما محمد ربیعی برعکس مورایس نتایج خوبی در دربی اصفهان نگرفته است. او در ۸ تقابل با سپاهان، ۶ بازی را شکست خورده و فقط یک بار پیروز شده است.  

بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم سپاهان به پایان رسید و ذوبی‌ها اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان