Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:49:46 GMT

۴ فرد مبتلا به ویروس کرونا در گلپایگان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۷۵۹

۴ فرد مبتلا به ویروس کرونا در گلپایگان شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رستمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۰ درصد مبتلایان به بیماری کرونا علائمی ندارند که نیاز به بستری شدن آنها باشد.

وی گفت: حدود ۱۸ درصد علائم این ویروس خفیف تا سطح متوسط و شبیه ویروس آنفولانزا است، بیماران مبتلا در منزل با رعایت اصول بهداشتی نیاز به بستری شدن ندارند از طرفی حدود ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد از مبتلایان که تنگی تنفس شدید دارند در بیمارستان بستری می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه عمل جراحی غیر ضروری در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان متوقف شده است، گفت: یک بخش کامل برای بیماران تنفسی در این بیمارستان دائر شده است.

کمبود ماسک ظرف مدت سه روز آینده در شهرستان گلپایگان برطرف می‌شود

وی با بیان اینکه با نظارت وزارت بهداشت و درمان کمبود ماسک ظرف مدت سه روز آینده در شهرستان برطرف می‌شود، گفت: مدارس شهرستان به دلیل عدم حضور دانش آموزان تعطیل شده است.

رستمی گفت: در شهرستان گلپایگان چهار فرد مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند آزمایشات بالینی این افراد انجام شده است اما هنوز نتیجه قطعی آن اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: فردی از مبدا قم به گلپایگان تصادف کرده بود که مشکوک به ابتلا کرونا بود که نتیجه آزمایشات هنوز اعلام نشده است این فرد اکنون فوت شده و جسد وی در سردخانه نگهداری می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار داشت: بیمارستان هر شهرستانی وظیفه نگهداری از بیماران مبتلا به این ویروس را دارد و خبری مبنی بر اینکه بیمارستان امام حسین (ع) قطب پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در غرب استان است را تکذیب می‌کنم.

کد خبر 4864083

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمارستان خدمت به مردم انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب بارش باران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گلپایگان گفت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ۲ ماهه گذشته بیش از ۴۳۳۴ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی شهرستان گلپایگان بازرسی کردند که از این تعداد بیش از ۱۸ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی و ۳ مرکز عرضه موارد غذایی هم مهر و موم شده است.
علی اصغر صبوحی افزود: شهروندان در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی در مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی تخلفات را با شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان