Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@22:25:05 GMT

دام شیادان به بهانه تست کرونا در منازل

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۸۴۷

دام شیادان به بهانه تست کرونا در منازل

سردار کیوان ظهیری در گفتگو با فارس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مراجعه افرادی کلاهبردار یا سارق به در منازل به بهانه انجام تست کرونا اظهار داشت: شهروندان دقت داشته باشند که در صورت مراجعه افراد با این توجیه،در منازل را باز نکرده و مراتب را فورا به پلیس 110 اطلاع دهند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: انجام تست کرونا به صورت سرپایی کمین شیادان و سارقان و بهانه ای برای ورود به منزل و سرقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا تا این لحظه تماسی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت و کلاهبرداری به واسطه حضور افراد به در منازل انجام شده یا نه؛اعلام کرد: تاکنون تماسی در این خصوص با سامانه 110 نداشته‌ایم ؛ اما شهروندان باید هوشیار بوده و در مواجهه با افرادی که اعلام می‌کنند تست کرونا را با هزینه‌ای کمتر و به طور سریع و سرپایی در داخل خانه انجام می‌دهند مراتب را فورا به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه افرادی به بهانه انجام تست کرونا به در منازل مراجعه کرده و اقدام به کلاهبرداری و سرقت می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تست کرونا سارقان کلاهبرداری سرقت تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور