Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:22:03 GMT

سارقان خودرو و احشام در البرز دستگیرشدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۰۰۹

سارقان خودرو و احشام در البرز دستگیرشدند

 سرهنگ محمد نادربیگی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : در پی افزایش سرقت خودرو شامل، مزدا ۳، مزدا وانت و پرشیا،  با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .
 ماموران ابتدا  با کنترل مجرمان سابقه دار، تعدادی از این افراد را  شناسایی و به صورت ویژه تحت کنترل و رصد قرار دادند و یکی از این افراد در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در اعترافات خود اذعان داشت که با همدستی ۲ نفر دیگر که دارای سابقه سرقت هستند، اقدام به سرقت ۱۲ دستگاه خودرو مزدا ۳، مزدا وانت،  زانتیا و پرشیا کرده و به وسیله این خودروها اقدام به سرقت می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادربیگی افزود : با اقدامات پلیس ، هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها، تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.
 متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان کردند که علاوه بر سرقت ۱۲ دستگاه خودرو، تا کنون اقدام به ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو کرده اند که با راهنمایی آن ها محل های ارتکاب سرقت و مال باختگان  شناسایی شدند.
 سرقت ها را به صورت گروهی و در قالب گروه های سه نفره انجام داده و آن ها را به ۲ نفر مالخر فروخته اند که با تلاش ماموران هر ۲ مالخر دستگیر شدند.
 ارزش تقریبی اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد  شده است.

کشف ۱۱۵ راس احشام سرقتی درفردیس 

رییس پلیس آگاهی استان البرز دربخش دیگری ازسخنان خود از کشف ۱۱۵  دام  مسروقه در شهرستان فردیس خبر داد.

نادربیگی افزود:   در پی سرقت تعداد ۸۷ راس احشام از یک کامیون توسط ۲ سارق حرفه ای در یکی از مناطق شهرستان فردیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ مشکین دشت قرار گرفت.
 ماموران کلانتری با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که سارقان احشام سرقتی را در یکی از مناطق مشکین دشت مخفی کرده که با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام شده، اما در بررسی ها  مشخص شد که سارقان احشام سرقتی را به منطقه دیگری منتقل کرده اند.
حسینی افزود: بلافاصله ماموران با انجام اقدامات پلیسی، محل نگهداری احشام سرقتی را شناسایی و با توجه به این که سارقان قصد فرار داشتند ، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۱۵ راس احشام سرقتی کشف شد.


 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز پلیس آگاهی خودرو سرقت انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان