Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@13:41:29 GMT

۱۲ کشته در ایتالیا کانون گسترش کرونا در اروپا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۰۴۸

به گزارش تسنیم، تعداد قربانیان ویروس کرونا در جهان به 2764 نفر افزایش یافت که از این تعداد چین با 2715 قربانی در رده نخست قرار دارد و در این بین ایتالیا با 12 مورد فوتی در صدر کشورهای قربانی این ویروس کشنده در اروپا قرار دارد.

به گزارش بی‌بی‌سی، چندین کشور اروپایی از اولین موارد ابتلا به ویروس کرونا خبر داده‌اند که به نظر می‌رسد جملگی به گسترش شیوع بیماری در ایتالیا مرتبط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتریش، کرواسی و سوئیس در اروپا، به علاوه الجزایر در آفریقا، گفتند شهروندانی که مریض شده‌اند به ایتالیا سفر کرده بودند.

از سوی دیگر اولین تست مثبت ویروس کرونا در آمریکای لاتین گزارش شده است؛ در یک شهروند برزیلی که تازه از ایتالیا برگشته است.

ایتالیا در روزهای اخیر با بیش از 300 مورد ابتلا و 12 مورد مرگ به کانون ویروس کرونا در اروپا بدل شده است. اما همسایگان ایتالیا تصمیم گرفته‌اند بستن مرزها اقدامی نامتناسب با شرایط خواهد بود.

روز سه شنبه همزمان با ظهور موارد تازه ابتلا در اروپا و بخش مرکزی و جنوبی ایتالیا، وزرای بهداشت فرانسه، آلمان، ایتالیا و کمیسیون اتحادیه اروپا در نشستی قول دادند مرزها با ایتالیا را باز نگاه دارند.

به  گزارش یورونیوز، همچنین فرانسه تایید کرد یک نفر جدید در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است. این در حالیست که پیشتر هم یک فرد دیگر در این کشور به علت آلودگی به این ویروس فوت کرده بود.

فرانسه همچنین تایید کرده علاوه بر قربانی مزبور، دو فرد دیگر نیز به کووید - 19 آلوده شده‌اند. بر این اساس تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به عدد 17 افزایش یافته است که از این تعداد 2 نفر جان باخته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت

آتش سوزی در یک اتاق ۱۰ تا ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بوده روی داد که ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند و یک نفر دچار مصدومیت شد.

به گزارش ایسنا، در این حادثه مورد انفجاری گزارش نشده و تنها یک آتش سوزی بود.

دیگر خبرها

  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • آتش سوزی در شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود