Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حاج محمدی گفت: به واسطه مصرف بالای ماسک با کمبود مواجه هستیم زیرا قریب به 2 هزار پاکبان در سطح شهر کرج داریم که تهیه ماسک توسط پیمانکاران برای آنها به مشکل خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بر اساس پسمانی که با شرکت های خدماتی داریم و با توجه به اینکه پاکبان ها هم جز نیروهای همان شرکت ها هستند، در دفترچه پیمان آنها تهیه دستکش و ماسک از وظایف پیمانکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناصر حاج محمدی افزود: در زمینه ارائه دستکش و ماسک به پاکبانان مشکلی نداریم و پیمانکاران تا کنون ذخیره هایی که از این دو اقلام داشته اند به پاکبان ها تحویل داده اند اما بعضا زمانی که به سطح شهر مراجعه می کنیم عملا می بینیم که کارگرها و پاکبان ها از ماسک و دستکش استفاده نمی کنند.    وی با اشاره به اینکه برخی کارگرها و پاکبان ها پس از تذکری که به آنها داده می شود از دستکش و ماسک هایی که در جیب گذاشته اند استفاده می کنند، اظهار داشت:به واسطه مصرف بالای ماسک با کمبود مواجه هستیم زیرا قریب به 2 هزار پاکبان در سطح شهر کرج داریم که تهیه ماسک توسط پیمانکاران برای آنها به مشکل خورده است.    حاج محمدی تصریح کرد: وزارت بهداشت مراکزی را به ما معرفی کند تا بتوانیم اقلام مذکور را تهیه کنیم و روزانه از طریق ناظرین عالی پیگیر این مسئله هستیم تا کمبودها برطرف شود، در دستور کار شهردار کرج آمده است مشکل ماسک را به خوبی پشت سر بگذاریم.    مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرج در خاتمه گفت: با سازمان پسماند هماهنگی های لازم برای تشدید جمع آوری زباله گردها انجام شده است زیرا پیمانکار تفکیک زباله با پسماند بوده و عوامل خدمات شهری جمع آوری چرخ دستی ها را در دستور کار خود قرار داده اند تا زمانی که کرونا برطرف شود.      انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پاکبان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدی عصر شنبه در آئین آغاز ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع سلامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، اقتدار و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طی هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی برای یادآوری و ضرورت توجه به حفظ و تأمین سلامت جامعه است.

وی در تبیین شعار امسال هفته سلامت: «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» گفت: همه افراد و سازمان‌ها در قبال حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه مسؤولیت اجتماعی دارند.

احمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مقدم داشتن بهداشت و پیشگیری بر درمان‌های پرهزینه اظهار کرد: رعایت مسائل و نکات بهداشتی و توجه به آنها از بروز بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های بالای درمان به فرد بیمار، خانواده او و جامعه جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شبکه بهداشت در نظام سلامت کشور یادآور شد: علاوه بر شعار امسال هفته سلامت برنامه‌های جوانی جمعیت هم در راستای حفظ سلامت و نشاط خانواده‌ها به عنوان یک اولویت در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا است.

وی از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت ارزشمند یاد کرد و با ابراز خوشحالی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» از همت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت کشور قدردانی کرد.

کد خبر 6083816

دیگر خبرها

  • اکثر زباله گردها اتباع هستند
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند | مرد رهگذر فرشته نجات دختر شد