Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@08:44:18 GMT

تعطیلی باغ پرندگان تهران به دنبال شیوع ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۰۹۰

تعطیلی باغ پرندگان تهران به دنبال شیوع ویروس کرونا

شهردار منطقه چهار تهران گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در شهر تهران و تعطیلی مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران، مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با اشاره به تمهیدات ویژه این منطقه برای مقابله با انتشار ویروس کرونا افزود: به دنبال انتشار و گسترش ویروس کرونا در سطح شهر و تعطیلی مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران، تمهیدات ویژه بهداشتی از جمله شستشوی وسایل بازی کودکان و المان های شهری، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی سطح معابر و بوستان ها و همچنین گندزدایی امکانات و تجهیزات موجود در فضاهای عمومی از جمله سراهای محله در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، محمد دوست خاطر نشان کرد: به همین منظور مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداري تهران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۳ ناسالم (قرمز)، باغستان شهریار با شاخص ۱۴۲، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۵، شهریار با شاخص ۱۱۳، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۱۱، قرچک با شاخص ۱۱۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۵۲، پارک رازی با شاخص ۵۶، پاسداران با شاخص ۷۶، پاکدشت با شاخص ۷۲، پردیس با شاخص ۶۷، پونک با شاخص ۵۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۶، پیشوا با شاخص ۱۰۰، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۸۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۰، دانشگاه تهران با شاخص ۷۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، دماوند با شاخص ۶۴، رباط‌کریم با شاخص ۹۰، ژئوفیزیک با شاخص ۷۲، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۸، شریف منطقه دو با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۴، علم و صنعت با شاخص ۶۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۳، ملارد با شاخص ۹۹، منطقه ۱۵ با شاخص ۷۹، ورامین با شاخص ۹۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۵۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۶، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۷، چشمه با شاخص ۴۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۵، قدس با شاخص ۴۲، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745915

دیگر خبرها

  • آرامستان‌های جدید شهر تهران کجا هستند؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف