Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@05:47:26 GMT

بوران شدید راه‌های ارتباطی شاهرود - گلستان را بست

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۰۹۵

بوران شدید راه‌های ارتباطی شاهرود - گلستان را بست

سرهنگ علی کریمی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در ارتفاعات از بامداد آغاز شده و نیروهای پلیس راه و راهداری در راه های شاهرود به استان گلستان مستقر شده و به مردم خدمات می دهند.

  وی ادامه داد: اکنون  محورهای شاهرود به آزادشهر {گردنه خوش ییلاق} و نیز شاهرود به توسکستان  بسته است .

  فرمانده انتظامی شاهرود از رانندگان خواست ، قبل از حرکت وسایل ایمنی خودرو را کنترل کرده و در مسیر نیز علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه های پلیس راه و کارکنان راهداری توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ کریمی از مردم خواست از سفر های غیر ضروری در شرایط جوی زمستانی و برفی خود داری کنند.

راه گرگان که از گردنه های توسکستان می گذرد ، حدود ۱۳۰ کیلومتر طول دارد.

همچنین راه شاهرود- آزادشهر استان گلستان هم ۱۲۰ کیلومتر است و از گردنه خوش ییلاق عبور می کند، از این راه هنگام بسته شدن جاده توسکستان به عنوان جایگزین استفاده می‌گردد.
گردنه های خوش ییلاق و توسکستان از اواخر پاییز تا پایان زمستان در بیشتر اوقات با مه شدید، باران ، برف و بوران روبرو هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بارش برف خودرو علی کریمی فرمانده انتظامی قوانین راهنمایی و رانندگی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش کلامی عنصر اصلی در مهارت‌های ارتباطی

ایسنا/گیلان هوش کلامی، توانایی انتخاب درست لغات و اثربخشی در انتقال پیام‌ها، عناصر اصلی برای برجسته کردن موفقیت در مهارت‌های ارتباطی است.

در دنیای امروز، قدرت کلام و بیان به عنوان یکی از مهارت‌های اساسی و حیاتی شناخته می‌شود. توانایی انتقال ایده‌ها، تفکرات و احساسات از طریق کلمات صحیح و موثر، ابزاری قدرتمند برای برقراری ارتباط، انتقال دانش و تأثیرگذاری بر دیگران است.

رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرم‌هایی برای انتقال پیام‌ها و ایده‌ها از طریق کلام، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به جریانات اجتماعی دارند. بنابراین، کسب و توسعه مهارت‌های ارتباطی و کلامی، اهمیت بیشتری در دنیای امروز پیدا کرده است.

به عنوان یک فعال و علاقه‌مند در زمینه رسانه و آموزش، می‌توانم این طور عنوان کنم، کلماتی که به عنوان ابزار ارتباطی در روابط روز مره استفاده می‌کنیم امتداد ذهن‌مان هستند و آیینه‌ای که از طریق آن افکار و احساساتمان را با دیگران به اشتراک می‌گذاریم. چند بار در زندگی و روابط بابت ناتوانی و ضعف در ابراز احساس و عقایدمان دچار تزلزل ارتباطی شده‌ایم؟ آمارهای تکان دهنده طلاق شاید بخش عظیم و گسترده‌ای از این ضعف را در برمی‌گیرد. امروزه، با پیشرفت‌های علمی، به مفاهیمی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP) نیز توجه بیشتری شده است، NLP به ما کمک می‌کند تا بهبودی در ارتباطات‌مان و درک بهتری از زبان بدن افراد داشته باشیم.

از آنجا که انسان مخلوقی اجتماعی است، مهارت‌های ارتباطی و کلامی یک بخش اساسی از وجود و تعاملات ما با دیگران است. این مهارت‌ها باید مداوم تقویت شود تا ارتقا یابند و تا سهولت در ارتباطات و روابط‌مان ایجاد کنند. هوش کلامی، توانایی انتخاب درست لغات و اثربخشی در انتقال پیام‌ها، عناصر اصلی برای برجسته کردن موفقیت در مهارت‌های ارتباطی است.

به یاد داشته باشیم که توانایی بیان قوی و جذاب، یکی از عوامل کلیدی موفقیت در حوزه رسانه‌ها و روابط عمومی است. با ارائه مطالب جذاب، بیانی دقیق و تأثیرگذار بر جامعه، می‌توانیم شکوه حرفه‌ای خود را برجسته کنیم و دنیای خود را گسترش دهیم.

یادداشت: حمیده خمامی پامساری، کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی و فعال رسانه‌ای

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • اجرای طرح ناظران افتخاری در قم
  • رئیس جمهور پنج شنبه به سمنان سفر می‌کند
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • پایان مسابقات والیبال جام رمضان در شاهرود
  • هوش کلامی عنصر اصلی در مهارت‌های ارتباطی
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای ابر شاهرود