Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:55:01 GMT

نجفی: مجلس ورود ضعیفی در مسأله کرونا داشت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۱۷۷

نجفی: مجلس ورود ضعیفی در مسأله کرونا داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: مقابله با کرونا، تقویت اعتماد عمومی در سطح ملی و جلب همکاری در سطحبین المللی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نجفی در صفحه توئیتر خود آورده است: متأسفانه مجلس به دلیل شرایط پسا انتخابات و احتمالاً مصالح دیگر، ورود ضعیفی در مسأله کرونا داشت! مصلحت اندیشی غیر ضرور و اعلام دیر هنگام گستره شیوع و تهدید ویروس، پراکندگی و عدم تمرکز در مدیریت بحران و ورود دیر هنگام نهادهای فرا بخشی، کمبود تجهیزات، ضعف و تشتت در اطلاع رسانی از سوی وزارت بهداشت، متأسفانه شرایط سختی را برای مردم به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسارت اقتصادی ناشی از این ویروس و تأثیر منفی بر کسب و کارهای خُرد و گردشگری و …، نیز قابل توجه است. مقابله با کرونا، تقویت اعتماد عمومی در سطح ملی و جلب همکاری در سطح بین المللی را می‌طلبد. چنین تهدیداتی، هر چه بیشتر اهمیت تعامل مؤثر با دنیا را مشخص می‌سازد! فقدان چنین تعاملی، مصالح ملی را به مسلخ انتخاب‌های محدود و اجتناب ناپذیر یا منفعت طلبان خواهد برد! به هر حال به جای ترس، همکاری با دست اندرکاران، فرهنگ سازی و مراقبت‌های فردی و جمعی مهم است.

کد خبر 412436

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب
  • منتظری: قضات به متخلفان در بحث حجاب احکام تنبیهی صادر کنند
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟