Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ؛ رضا رضایی اظهار داشت: : در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سطح استان اصفهان جزء مشترکین آب و فاضلاب استان هستند.

معاون مشترکین آب و فاضلاب استان اصفهان همچنین در خصوص هدر رفت آب گفت: استان اصفهان بهترین شرکت در سطح کشور با حدود ۱۶ و دو دهم درصد هدر رفت آب رتبه اول پیشگیری از هدررفت آب را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: با توجه به وجود اکیپ هایی مبنی بر بررسی از انشعابات غیر مجاز در سطح استان در سال ۹۸ بیش از ۷۰۰ انشعاب غیر مجاز تا کنون کشف شده است.

46

کد خبر 1357589

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است :

به اطلاع مشترکین گاز طبیعی شهر سمنان می‌رساند به منظور انجام انجام عملیات وصل گاز شبکه در خیابان بیست متری وحدت کلیه مشترکین به شرح ذیل:

*خیابان رسالت ۱۳ - ۱۵ - ۱۷ - ۱۸
*خیابان هلال احمر ۸ - ۱۰
*خیابان کارگر ۲ - ۴ - ۶ - ۸ -۱۰ - ۱۲ - ۱۴ - ۱۶ - ۱۸ - ۲۰ و ۵ - ۷ - ۹ -۱۱ - ۱۳
*بلوار کارگر
* بلوار وحدت
در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۵ از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ عصر قطع خواهد شد؛ لذا از کلیه مشترکین واقع در این مناطق درخواست میگردد قبل از خروج از منازل شیر‌های مصرف داخلی و شیر اصلی بعداز کنتور را بسته و در طول مدت یادشده از دستکاری کنتور و رگوگلاتور اماکن خودداری و شیر‌های مصرف داخلی خودرا تا وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط مامورین شرکت گاز شهرستان به حالت بسته نگه دارند.

دیگر خبرها

  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز