Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@20:18:00 GMT

مقاوم‌سازی بیش از۴۰۰ مسکن مددجویی در سمنان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۲۰۱

مقاوم‌سازی بیش از۴۰۰ مسکن مددجویی در سمنان

سمنان-مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مقاوم‌سازی ۳۷۷ مسکن مددجویی و خرید و احداث ۳۰ واحد برای مددجویان تحتت‌پوشش کمیته امداد در این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مقاوم‌سازی ۳۷۷ مسکن مددجویی و خرید و احداث ۳۰ واحد برای مددجویان تحتت‌پوشش کمیته امداد در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مسعودیان راد،در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد،اظهار کرد:۵۴۲ خدمات در قالب خرید، ساخت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در یازده ماهه امسال ارائه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تسهیلات به مددجویان برای ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی تسهیلات پرداخت می‌شود افزود: پرداخت تسهیلات بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نقش مؤثری در صاحب‌خانه شدن مددجویان این نهاد دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مقاوم سازی خانه مددجویان کمیته امداد مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان درآئین واگذاری این تعداد مسکن به صورت بر خط باحضور رئیس جمهور، در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستا‌های استان گفت: سال گذشته با کمک بنیاد مسکن وبسیج سازندگی و مشارکت خانواده‌های مددجویی این نهاد ۸۳۹ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر وروستا‌های استان تکمیل و امروز تحویل متقاضیان شد.
کریم زارع تامین مسکن را از دغدغه‌های کمیته امداد برشمرد وافزود: با همراهی بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، خیران وگروه‌های جهادی این واحد‌های مسکونی برای مددجویان تامین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی گفت: بیش از سه هزار خانواده مددجویی کمیته امداد استان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر متقاضی مسکن هستند ومشکل اصلی این نهاد تامین زمین است و درخواست می‌شود بنیاد مسکن و راه وشهرسازی همکاری بیشتر برای حمایت از محرومان داشته باشندو با تامین زمین کمیته امداد آمادگی ساخت مسکن مددجویی را دارد.
سید مصطفی انوری مدیرتامین مسکن و مهندسی ساختمان اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هم در این آئین گفت: در شهر‌ها مسکن مددجویی با مساحت ۷۵ متر مربربع و روستا‌ها با ۶۵ مترمربع ساخته می‌شود و برای ساخت مسکن مددجویی ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات وام ارائه می‌شود و ۵۰ میلیون تومان هم بلاعوض به مددجویان اعطا می‌شود.
امروز در سراسر کشور، ۳۳ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهره برداری شد که از این تعداد ۸۳۹ واحد مسکونی سهم کمیته امداد استان اصفهان است.
در این آئین مسکن مددجویی در روستای زیار به صورت نمادین به متقاضی مسکن زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی