Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه عالی ورزش تایید کرد که شکایت منچسترسیتی به رای محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان از سوی یوفا را رسما ثبت کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یوفا دو هفته گذشته اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت فیرپلی مالی از سوی باشگاه منچسترسیتی این تیم را به پرداخت ۳۰ میلیون یورو جریمه نقدی و دو سال محرومیت از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیتی سریعا اعلام کرد که این اتهامات را نمی‌پذیرد و شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش ارائه خواهد کرد. این دادگاه حالا با انتشار بیانیه‌ای رسما ثبت شکایت از سوی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس را تایید کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده: " دادگاه عالی ورزش شکایت از سوی باشگاه فوتبال منچسترسیتی علیه اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را تایید می‌کند. این شکایت علیه تصمیم یوفا در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ مبنی بر قانون شکنی این باشگاه در رعایت فیرپلی مالی و محرومیت دو ساله آن‌ها از رقابت‌های لیگ قهرمانان و جریمه ۳۰ میلیون یورویی است. روند قانونی بررسی این شکایت در هفته‌های پیش رو طی خواهد شد. تا زمان تعیین حکم نهایی اطلاع رسانی دیگری در این زمینه صورت نخواهد گرفت. " 

سیتی امیدوار است که نتیجه این موضوع سریعتر اعلام شود تا شرایط این تیم برای فصل آینده و همچنین خرید و فروش بازیکنان مشخص شود. بسیاری بر این باور هستند که با توجه به عدم حضور این تیم در رقابت‌های اروپایی در فصل آینده، احتمال دارد که تعداد زیادی از ستارگان آن‌ها و حتی پپ گواردیولا نیز تصمیم بگیرند که این تیم را در تابستان سال آینده ترک کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادگاه عالی ورزش تیم فوتبال منچستر سیتی یوفا لیگ برتر انگلیس دادگاه عالی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد

دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه، «فرانسوا فیون» نخست‌وزیر سابق این کشور را به طور قطعی مجرم شناخته شد.

به گزارش ایسنا، دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه روز چهارشنبه همچنین دستور داد تا محاکمه‌ای جدید به‌منظور بازتعریف ماهیت احکام زندان و میزان خساراتی که باید به مجلس ملی پرداخت شود، تشکیل شود.

رسانه‌های فرانسوی خبر داده‌اند فیون و «پنه لوپ فیون» همسرش و همچنین «مارک ژولو» معاون سابق نخست‌وزیر به دلیل مشاغل ساختگی در مجلس ملی، به‌ویژه به دلیل اختلاس از بودجه عمومی و همدستی، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

نخست‌وزیر سابق فرانسه پس از محکومیت خود در دادگاه تجدیدنظر به چهار سال زندان شامل یک سال زندان قطعی، ۱۰ سال عدم صلاحیت و جریمه ۳۷۵۰۰۰ یورویی در مورد مشاغل ساختگی همسرش به دادگاه عالی تجدیدنظر اعتراض کرد. پنه

نیز به نوبه خود به ۲ سال حبس تعلیقی، ۲ سال عدم صلاحیت و جریمه ۳۷۵۰۰۰ یورویی محکوم شد.

این سه متهم همواره اتهام‌های خود را انکار کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟