Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@10:14:32 GMT

سومی بلندقامتان نامی نو در لیگ برتر بسکتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۲۵۰

سومی بلندقامتان نامی نو در لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم بسکتبال نامی نو در سومین دیدار رده بندی مقابل تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۶۷-۶۰ به پیروزی رسید و به مقام سوم لیگ برتر بسکتبال رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین رویارویی تیم‌های نامی نو اصفهان و صنعت نفت آبادان در مرحله رده بندی امروز در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد و با برتری ۶۷ بر ۶۰ نامی نو به مقام سومی در لیگ دست پیدا مرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامی نو و پالایش نفت آبادان در مرحله رده بندی، دیدار اول را با نتیجه ۷۲-۵۶ و برتری نامی نو به پایان رساندند. در بازی دوم که دیروز ۶ اسفند ماه برگزار شد صنعت نفت آبادان با نتیجه ۷۲-۶۷ به برتری رسد. امروز در بازی سوم و سرنوشت ساز بانوان نامی نو با تلاش خود توانستند صنعت نفت آبادان را با نتیجه ۶۷ بر ۶۰ در خانه شکست دهند.
به گزارش ایمنا، دیدار فینال لیگ هم قرار بود فردا (پنجشنبه) بین تیم‌های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان برگزار شد اما این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور لغو شد. احتمالاً فینال بسکتبال بانوان در سال ۹۹ و بعد از مسابقات تیم ملی در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ برگزار شود.

کد خبر 412467

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم بسکتبال بانوان نامی نو لیگ برتر بسکتبال بانوان فدراسیون بسکتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نفت آبادان نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی از ساعت 17:30 دقیقه در سومین بازی مرحله گروهی در شرایطی به مصاف کویت می‌رود که صعودش به دور بعدی قطعی شده، اما نتیجه این مسابقه در سرنوشت افغانستان که به‌صورت همزمان با بحرین بازی خواهد کرد، تاثیرگذار است و از سوی دیگر می‌تواند دیدار مناسبی برای پوشش نقاط ضعف و قوت تیم باشد که در دو بازی قبلی به ویژه در خط دفاعی نمایش منسجمی نداشته است.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحرین پیروز شد. باید دید در سومین دیدار وحید شمسایی و شاگردانش چه نمایشی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه