Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:39:45 GMT

رئال مادرید؛ تیمی که در خانه زجر می کشد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۳۸۴

رئال مادرید؛ تیمی که در خانه زجر می کشد

رئال در 9 بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان، تنها موفق به کسب سه پیروزی شده است؛ بدترین آمار تاریخ این باشگاه.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، امشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی است. دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که از حساسیت های بالایی برخودار است.

 

 

 

 

رئال پیش از این 4 بار با سیتی در لیگ قهرمانان مصاف داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل 13-2012 در دور گروهی این دو تیم دو بار به دیدار هم رفتند. رئال در برنابئو توانست بازی باخته تا دقیقه 87 را به لطف گل های بنزما و رونالدو با برد 3-2 عوض کند. در بازی برگشت حساب کار 1-1 مساوی شد تا رئال به دور بعد برود و سیتی در رده چهارم قرار گرفت.

 

 

 

 

فصل 16-2015 رئال و سیتی در نیمه نهایی برابر هم به میدان رفتند. بازی رفت با تساوی بدون گل در اتحاد همراه شد و در بازی برگشت رئال با گل به خودی فرناندو 1-0 پیروز شد و به فینال رفت.

 

رئال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان هفت بار به مصاف تیم های انگلیسی رفته است. در 5 مورد صعود کرده و تنها سال های 2006 و 2009 برابر آرسنال و لیورپول حذف شد. رئال سه بار یونایتد را در سال های 2000، 2003 و 2013 حذف کرده، یک بار تاتنهام را و یک بار نیز سیتی را ناکام گذاشته است.

از 16 تیم انگلیسی که در برنابئو به مصاف رئال رفته اند، تنها لیورپول و آرسنال موفق به پیروزی شده اند. هشت برد برای رئال و شش بازی نیز به تساوی کشیده شده است.

 

 

 

 

رئال در 14 ماه گذشته تنها سه بازی از 9 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده که بدترین آمار تاریخش محسوب می شود. در دو بازی برابر زسکا و آژاکس نیز با اختلاف 3 گل باخته که این هم بی سابق است.

 

منچستر سیتی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی رئال مادرید لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!