Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@11:43:30 GMT

نامه سرگشاده میرسلیم به نمایندگان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۴۱۵

نامه سرگشاده میرسلیم به نمایندگان

خبرگزاری مهر: سیّد مصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مجلس از آن‌ها درخواست کرد تا جلساتی منظم با منتخبان یازدهمین دوره مجلس تشکیل داده تا تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود.

در متن نامه سرگشاده سیدمصطفی میرسلیم به نمایندگان مجلس دهم آمده است: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علی‌رغم همه ترفندها و شیطنت‌های استکبار جهانی و صهیونیسم، برخی از دولت‌های منطقه و جیره‌خوران داخلی آنها، به‌لطف خدای منان، با صفا و صمیمیت برگزار شد و فصل جدیدی در خدمت‌رسانی گروهی تازه نفس، پس از فعالیت ۴ ساله همکاران و دوستان مجلس دهم، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری نوشته است: قدر زحمات مجلس دهم بر کسی پوشیده نیست و اینجانب بر خود فرض می‌دانم که از شما دوستان عزیز تشکر کنم و امیدوار باشم که با همکاری متقابل، بهترین بهره‌برداری را از زمان سه ماهه تا افتتاحیه رسمی بنماییم. از هم‌اکنون تا شروع به‌کار رسمی مجلس یازدهم، فرصتی طلایی در اختیار است که باید مغتنم شمرد و تمهیدات لازم را برای آغاز فعالیت مجلس کارآمد و قوی، به حل مشکلات مردم و کشور فراهم آورد و ضمناً موانع را شناخت و مرتفع کرد تا از هر ثانیه وقت مجلس جدید، برای گره گشایی به‌خوبی استفاده کنیم.

منتخب یازدهم دوره مجلس افزوده است: به مدد الهی اهمال، تسویف، خستگی، رفاه‌زدگی، بی‌برنامگی، بی‌فکری و زدوبند در مجلس یازدهم جایی نخواهد داشت. برای تحقق اهداف متعالی گام دوم که به هیچ وجه صرفاً آرمانی نیست، لازم است مجلس دهم جلساتی منظم را با منتخبان یازدهمین دوره تشکیل دهد تا تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود.

میرسلیم در بخش پایانی نامه خطاب به نمایندگان مجلس دهم نوشته است: این بازه زمانی سه‌ماهه را نباید فرصتی برای سهم‌خواهی و تقسیم منافع تلقی کرد، بلکه برای آمادگی یافتن در جهت خدمت خالصانه به مردم باید به تبادل تجربیات پرداخت که بنده آمادگی خود را از هم‌اکنون برای این کار اعلام می‌کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: نامه سرگشاده میرسلیم نمایندگان مجلس یازدهمین دوره دوره مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ چالش مهم مدیریتی هرمزگان از زبان رئیس کل دادگستری

رئیس کل دادگستری هرمزگان صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات، صف‌های بازرسی در گلوگاه‌ها و صف‌های سوختگیری در جایگاه‌ها‌ی سوخت استان را ۳ چالش مهم مدیریتی استان عنوان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس با رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مجتبی قهرمانی در این دیدار، بر لزوم هم اندیشی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر بین نمایندگان قوای مقننه و قضاییه در استان تأکید کرد و اظهار داشت: خدمت رسانی به موقع و مطلوب یکی از گفتمان‌های دوران نوین تحول قضایی است که رئیس قوه قضاییه همواره بر آن تأکید کرده‌اند. 

وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان هرمزگان نیز در این راستا تدابیر ویژه‌ای را برای رفع چالش‌های مرتبط با این موضوع در سطح استان اتخاذ کرده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان، وجود صف‌های طولانی در بنادر و گمرکات، صف‌های بازرسی در گلوگاه‌ها و صف‌های سوختگیری در جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های استان را نوعی چالش مدیریتی عنوان کرد و افزود: ورود دستگاه قضایی برای حل این مشکلات در راستای صیانت از حقوق عامه و در جهت کمک به دولت صورت گرفته است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به درخواست‌هایی که نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی از طرف موکلین خود مطرح کردند، به یکی از معاونین خود مأموریت داد به صورت ویژه و در چارچوب موازین قانونی به موارد مطرح شده رسیدگی کند. 

در ادامه این دیدار، احمد مرادی و محمد آشوری تازیانی نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از اقدامات مردمی و امیدآفرین دادگستری هرمزگان در رفع مشکلات دیرینه مناطق مختلف استان تشکر کردند و بر تداوم این مسیر تأکید کردند. 

نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کردند: همدلی میان قوا برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و اقدام به موقع هر کدام از آنان در این عرصه، سبب رشد و تعالی کشور خواهد شد و توسعه توام با عدالت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • ۳ چالش مهم مدیریتی هرمزگان از زبان رئیس کل دادگستری
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند