Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@07:27:36 GMT

بازی آسیایی استقلال و پرسپولیس در یک زمین مشترک

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۵۳۸

بازی آسیایی استقلال و پرسپولیس در یک زمین مشترک

کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس ایران برای بازی در ورزشگاه زعبیل امارات موافقت کرد.

به گزارش مشرق، هرچند مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است اما نمایندگان ایران برای رویارویی با حریفان عربستانی خود پیشنهاداتی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال که در بازی رفت با الاهلی عربستان در کویت شکست خورده بود، برای بازی برگشت ورزشگاه زعبیل امارات را پیشنهاد داده است که AFC با این درخواست موافقت کرد.

همچنین بازی رفت پرسپولیس با التعاون که قرار بود هفته آینده برگزار شود، بعد از تعیین زمان جدید در ورزشگاه زعبیل امارات انجام می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست سپاهان برای بازی در زمین لوکوموتیو تاشکند در دیدار با النصر عربستان موافقت کرده است. بازی برگشت شهرخودرو با الهلال عربستان هم در ورزشگاه حمد بن کبیر شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: چرا داوری به سود پرسپولیس است، ولی به ضرر استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نوازی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر گفت: با همت بازیکنان بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی کمی حساسیت روی تیم ما زیاد شده است. بخشی از طرف باشگاه و بخش دیگر از داوری است. مطالبات فصل گذشته بازیکنان داده نشده است و بیشترشان ناراحت هستند.

وی با انتقاد از داوری‌ها تصریح کرد: تا چه زمانی قرار است بازی‌ها بدون کمک داور ویدویی VAR ادامه پیدا کند؟ در بازی پرسپولیس و ملوان، داور گل آفساید پرسپولیس و همینطور پنالتی برای ملوان نگرفت. یکبار هم به سود ما اشتباه کنند، همیشه ما باید علیه ما اشتباه کنند؟ دوست ندارند تیم ما قهرمان شود. کسانی که در هر اتفاقی که به ضرر ما تصمیم می‌گیرند، کاری نمی‌کنند. قبل از بازی، قانون وجود دارد که زمین را آب دهند، ولی در بازی امروز این کار را نکردند.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که سال گذشته در اراک حضور داشت و آیا زمین را آب نمی‌دادند، گفت: همیشه آب می‌دادند و خودم هم اینجا حضور داشتم. فوتبال برای همه است و باید تلاش کنیم شرایط بهتر شود، نه اینکه دنبال چنین مشکلاتی باشیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • مهدوی: سرخابی ها تا آخرین بازی در کورس قهرمانی خواهند بود
  • مهدی تاج: نباید مردم را نسبت به وضعیت استقلال و پرسپولیس امیدوار کنیم!
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • توضیحات مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس
  • خبر مهم تاج درباره مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • آقا غفور و فیروز کریمی جوان (عکس)
  • نوازی: چرا داوری به سود پرسپولیس است، ولی به ضرر استقلال؟