Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید باب‌الخانی گفت: در زمانی که خبر شهادتش را دادند آرام بودم و با خودم از قبل تمرین کرده بودم که پایم شل نشود و نماز شکر خواندم، خبر بدی نبوده، خبری خوشی بوده است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهید حمیدرضا باب‌الخانی حدود 2 هفته پیش در جریان آزادسازی شهر حلب به خیل شهدای مدافعان حرم پیوست، شهید جوانی که این روزها مهمان مردم اصفهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید بزرگوار هفته گذشته به اصفهان آمد و روز شنبه نیز بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

مراسم سالگرد شهید "حسین خرازی" در اصفهان لغو شدآخرین مأموریت شهید اصغر پاشاپور با شهادت تکمیل شدکردستان|تجلیل از خانواده شهید مرزبان و جانبازی که دو دست و یک چشم ندارد+تصاویر

همسر شهید باب‌الخانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره همسر شهیدش اظهار داشت: همه شهدا یک ویژگی خاصی دارند اما این ویژگی‌ها از قبل نوشته شده نیست و هر کس باید ویژگی خود را تقویت کند تا به لباس شهادت برسد.

وی افزود: حمیدرضا به پدر و مادرش فوق‌العاده احترام می‌گذاشت و همیشه می‌گفت نوکر خانواده‌ام هستم و واقعا نوکر خانواده‌اش بود.

همسر شهید باب‌الخانی خاطرنشان کرد: در زمانی که خبر شهادتش را دادند آرام بودم و با خودم از قبل تمرین کرده بودم که پایم شل نشود و نماز شکر خواندم، خبر بدی نبوده، خبری خوشی بوده است.

انتهای پیام/162/ ت

R41346/P/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید باب الخانی همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آرامش کامل در اصفهان به روایت گاردین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آرامش کامل در اصفهان به روایت گاردین
  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید