Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:31:52 GMT

پیکه به ال‌کلاسیکو می‌رسد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۵۷۴

پیکه به ال‌کلاسیکو می‌رسد

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا نگرانی‌هایی که درباره احتمال عدم حضور او در مصاف خاج از خانه با رئال مادرید وجود داشت را برطرف کرد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا با مصدومیت جرارد پیکه در جریان تساوی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هواداران بارسلونا نگران غیبت اجباری او در ال‌کلاسیکوی یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکه پس از آنکه برای دفاع توپ به هوا برخاست، فرود بدی داشت و از ناحیه قوزک آسیب دید. این مصدومیت که در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی رخ داد، مدافع میانی اسپانیایی کاتالان‌ها را مجبور به ترک می‌کند کرد تا کلمن لنگله جای او را بگیرد.

پیکه اما پس از بازی، به دنبال انجام یک تست دوپینگ، بدون مشکلی خاص و با کمی احتیاط مسیر رختکن بارسا تا اتوبوس تیم را پیمود تا نشان دهد مشکلش جدی نیست.

لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ در خانه چلسی کار صعود را یکسره کرد/ بارسلونا با تساوی در زمین ناپولی به صعود امیدوار شد

در همین حال او به خبرنگارانی که در مسیرش حضور داشتند، اعلام کرد که مشکلش جدی نیست و اینکه می‌‌‌تواند در ال‌کلاسیکو حضور داشته باشد.

این خبر خوشحالی کننده‌ای برای بارسلونا و به خصوص سرمربی این تیم کیکه ستین است چرا که او پیش از این هم دو مدافعش سرخی روبرتو و جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ال کلاسیکو جرارد پیکه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو جرارد پیکه ال کلاسیکو جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد مدافع تاثیرگذار آلومینیوم اراک که در بازی با پرسپولیس دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد پس از مدت‌ها روی نیمکت این تیم قرار گرفت.

این مدافع پس از مصدومیت از لیست آلومینیوم اراک خارج شد و فرصت بازی را از دست داد و حالا در آستانه بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت آلومینیوم قرار گرفت تا شانس حضور در آن مسابقه را داشته باشد.

به نظر نمی‌رسد که مجتبی حسینی در این مسابقه از مدافع تاثیرگذار خود استفاده کند و او را با آمادگی بیشتر در بازی جام حذفی به کار بگیرد و در این مسابقه با خط دفاعی که به میدان فرستاده بازی را به پایان برساند.

البته این احتمال وجود دارد که این بازیکن دقایق پایانی برای زمان کوتاهی درون زمین قرار بگیرد تا مجدد در فرم بازی قرار بگیرد و با آمادگی بیشتری در ادامه فصل به میدان برود.

دیگر خبرها

  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی