Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان میلاد لاهیجان جانش را وقف بیماران کرونایی کرد و سرانجام خودش هم به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

آخرین نوشته رنجس خانعلی زاده پرستار فداکار بیمارستان میلاد لاهیجان
اورژانس بیمارستان امام خمینی.

جایی که از کسی که تحمل دیدن دررفتگی رو نداشت آدمی رو سخت که بهترین بیمار براش بیماری بود که دررفتگی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از کسی که با دیدن خونریزی زیاد احساس افت فشار می‌کرد آدمی رو ساخت که اولین نفر دستمو گذاشتم روی آئوریسم آئورت شکمی تا برسیم به CPR

جایی که دیگر دیدن SORE‌های بیمار حالمو بد نمیکرد.

جایی که دیگه نمیترسیدم با مریض HIV و سل و هپاتیت سرو کار داشته باشم.

شاید باورتون نشه، ولی دیگه از مرده و مردن هم نمیترسم.

کسی باورش نمیشه توی اون اورژانس شلوغ که بعضی اوقات نمی‌فهمیدی داری چیکار میکنی انقدر درس یاد بگیری نترس بار بیای.

ممنون از همه همکارای خوبم که هر وقتی از ترس چیزی جا میزدم میومدن بهم یاد میدادن چه جوری بخاطر جون بقیه ادما باید شجاع باشم.

حالا این صفحه از زندگیم تموم شد و صفحه دیگه‌ای رو باز کردم. امیدوارم که صفحه‌های زندگیتون پر از لحظه‌های ارزشمند باشه.



یکی از پیج‌های اینستاگرامی هم به نقل از دوست نرجس نوشت: استرس داشت وقتی داشتم میبردمش آی سی یو. بهش گفتم این عکسو میگیرم که وقتی خوب شدی با هم به این روزا بخندیم. نشد بخندیم؛ بنابراین گزارش یکی از مسئولان بیمارستان میلاد علت فوت این پرستار را شبه آنفولانزا اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت این ضایعه تلخ، ویروس کرونا بوده است یا خیر گفت: علائم بیماری شبیه آنفولانزا بوده، ولی جواب آزمایش تست کرونا هنوز تعیین نشده است.

پرستار ۲۵ ساله اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان در حین خدمت‌رسانی به بیماران جان خود را از دست داد.

در فضای جازی خبری مبنی بر مرگ پرستار یکی از بیمارستان‌های استان گیلان مبنی بر کرونا دست به دست می‌شود.

نرجس خانعلی‌زاده پرستار ۲۵ ساله اورژانس بیمارستان میلاد لاهیجان است که در حین خدمت‌رسانی به بیماران جان خود را از دست داد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، در این باره گفت: هنوز اسم این پرستار در لیست فوتی‌های مبتلا بر اثر کرونا گزارش نشده است و احتمال مرگ بر اثر آنفلوآنزا وجود دارد.

سازمان نظام پرستاری کشور در پی ضایعه اسفناک درگذشت این پرستار جوان به علت آنفلوآنزا خدمت خانواده محترم، بازماندگان و همچنین جامعه بزرگ پرستاری کشور به خصوص جامعه پرستاری استان گیلان پیام تسلیتی صادر کرده است.   منبع: رکنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rVp خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران بیمارستان میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان