Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@10:47:45 GMT

کرونا صدای صادقی را نیز درآورد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۶۵۷

کرونا صدای صادقی را نیز درآورد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت :لیگ همه رشته ها تعطیل شده است اما سلامتی فوتبالیست ها مهم نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم صادقی با ابراز ناراحتی به دلیل تعطیل نکردن لیگ برتر به دلیل ویروس کرونا اظهار داشت:

سلامتی انسان‌ها از هر قهرمانی و مدال ارزشمندتر است. در چند روز گذشته تمام فضای رسانه ایی کشور معطوف ویروس کروناست و همه از خطرناک بودن آن صحبت می‌کنند، ولی اینکه چرا فوتبالیست‌ها مستثنی از جامعه می‌شوند برای من قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

چطور لیگ‌های والیبال و دیگر رشته‌ها تعطیل می‌شود، اما سلامتی فوتبالیست‌ها مورد توجه نیست؟ جای سوال دارد که امیدوارم پاسخ قانع کننده ایی از متولیان این امر بشنویم. مراقبت و حفظ سلامتی انسان‌ها از هر قهرمانی و مدالی ارزشمند‌تر است.

ابراهیم صادقی تصریح کرد:

شما می‌بینید کشوری مثل ژاپن لیگ حرفه ایی خود را تعطیل می‌کند، اما اینجا اصرار به برگزاری مسابقات دارند. صحبت‌ها زیاد است، اما گوش شنوا باید وجود داشته باشد که در حال حاضر مصلحت اندیشی گوش‌ها را پر کرده است.

فارس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا لیگ برتر ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخوهایی که قرار بود به ایران بیاید، سر از کجا درآورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که رویت یک ماکت از نوع جنگنده سوخو ـ ۳۵ در پایگاه عقاب ایران خبرساز شد. رسانه‌های غربی از جمله نیویورک تایمز انتشار تصاویر ماهواره‌ای در این زمینه را آماده سازی و مقدمه‌ای برای دریافت این جنگنده از سوی ایران تلقی کردند.

در همین برهه زمانی بود که رسانه‌های صهیونیستی از جمله تایمز آو اسرائیل با اتکا به مقامات اطلاعاتی غرب با انتشار خبری مدعی شدند که روسیه خود را برای ارسال ۲۴ فروند جنگنده سوخو ـ ۳۵ به ایران در آینده‌ای نزدیک مهیا می‌کند. یعنی جنگنده‌هایی که در ابتدا قرار بود برای مصر تامین شود اما به نوشته این رسانه، آمریکا مانع نهایی شدن این توافق شده است.

تا به امروز اما دریافت سوخو ۳۵ از روسیه به تعویق افتاده‌است و در حالی که خبری از سوخو ۳۵‌های روسیه در ایران نیست اما تحویل اولین دسته از جنگنده‎ های سوخو Su-۳۵S به نیروی هوایی روسیه در سال ۲۰۲۴ صورت گرفته‌است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894548

دیگر خبرها

  • روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)
  • (ویدیو) معرفت نصرالله رادش اشک جواد رضویان رو درآورد
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم
  • دعوت فوتبالیست چلیچه‌ای به اردوی تیم ملی
  • سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن!
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد
  • نکونام استقلال را تعطیل کرد
  • سوخوهایی که قرار بود به ایران بیاید، سر از کجا درآورد؟