Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@02:31:51 GMT

هیچ مورد مثبت جدیدی از کرونا در همدان ثبت نشده است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۷۲۰

هیچ مورد مثبت جدیدی از کرونا در همدان ثبت نشده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان تنها یک مورد مثبت کرونا گزارش شده و در روزهای گذشته تا کنون هیچ مورد جدید مثبتی ثبت و گزارش نشده است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، از روز پنجشنبه هفته گذشته موارد محدودی از بیماران مشکوک به کرونا در همدان گزارش شد که این موضوع سبب استرس و ترس بسیاری از مردم شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به گفته بسیاری از پزشکان و متخصصان این ویروس اگرچه بسیار مسری و قابل گسترش است اما با رعایت نکات ساده بهداشتی می‌توان از ابتلا و گسترش آن پیشگیری کرد.

دکتر منوچهر کرمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از روز پنجشنبه وجود موارد مشکوکی از کرونا در استان تایید شد و یک مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس و متاسفانه مرگ بیمار مشاهده شد.

وی با بیان اینکه با بالاترین حساسیت و شک بالینی به بیماران نگاه میکنیم، ابراز کرد: خوشبختانه نتیجه آزمایش درصدی از بیماران بستری مشکوک به کرونا منفی بوده است.

چرا نباید از کرونا بترسیم؟رادیو تسنیم یزد | فضاسازی شهر یزد با 90 طرح آموزشی مقابله با کرونا + صوتگزارش| انتظارِ اقتصاد از واکنش‌ها و تصمیمات کرونایی مسئولان: شرایط کشور نه عادی است ، نه بحرانی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تمامی مراکز شبانه روزی دولتی، مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا و مراکز خصوصی موظف به ویزیت بیماران هستند.

کرمی افزود: بیماران دارای علائم مشکوک طبق دستورالعمل معاینه می‌شوند، اگر علائم محدود باشد بدون هیچ مشکلی ترخیص و دارو دریافت میکنند اما بیماران دارای علائم شدیدتر بستری شده و تست کرونا از آن‌ها گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل حادی در استان وجود ندارد و وضعیتمان از استان دیگر بهتر است، گفت: تمامی موارد مشکوک از نظر سابقه تماس با اطرافیان مورد پیگیری قرار می‌گیرند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به  کرونا رعایت بهداشت فردی است گفت: پرهیز از روبوسی و دست دادن، حفظ فاصله یک متری با افرادی که علائم سرماخوردگی دارند از راههای مهم پیشگیری از کرونا است.

کرمی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به کرونا را فقط از منابع رسمی دریافت کنند، تصریح کرد: اگر مردم با ما همکاری کنند و مراسمات غیر ضروری خود را لغو کرده و در اماکن شلوغ حاضر نشوند در کمترین مدت زمان ممکن موفق به شکست کرونا می‌شویم.

انتهای پیام/743/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید شعبانلو گفت: این گزارش‌ها از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۱۱، ۱۵۴۰، ۱۳۶ و حضوری دریافت شده است.

او تصریح کرد: بیشترین گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۵۴۰ بوده است که سامانه تخصصی گزارش‌های محیط زیستی در سراسر کشور است.

رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: حوادث محیط زیستی، تخریب و تصرفات، خسارات حیات وحش، شکار و صید، آلودگی، استقرار صنایع، قطع درختان و ساخت و ساز در مناطق طبیعی از جمله موضوعات گزارش‌های مردمی محیط زیستی در استان همدان طی سال ۱۴۰۲ بوده است.

مجید شعبانلو افزود: تمام موارد توسط کارشناسان واحد‌های تابعه پیگیری، در موارد مرتبط اقدام و در موارد غیر مرتبط، به گزارش دهنده توضیحات لازم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان