Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:10:06 GMT

کشف بیش از ۵۰۰ میلیون دینار در خانه مربی مشهور

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۵۸۳۷

کشف بیش از ۵۰۰ میلیون دینار در خانه مربی مشهور

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف چند صد میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: همکاران مستقر در گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی از مسافران پرواز خروجی آنکارا به یک برگ اسکناس ۲۵ هزار دیناری همراه یکی از مسافران (تقلبی بودن اسکناس) مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: مأموران به منظور بررسی دقیق‌تر موضوع با دعوت از کارشناسان و محرز شدن تقلبی بودن ارز همراه مسافر اقدام به بازرسی بار همراه فرد موردنظر و دیگر همراهان وی کردند که منجر به کشف ۴۸ میلیون دینار تقلبی عراقی از آن‌ها شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بازجویی‌های انجام شده از این افراد منجر به شناسایی و دستگیری فروشنده اصلی در شهر تهران شد، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اصلی که از مربیان کشتی است، ۵۵۰ میلیون دینار جعلی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش دینار‌های کشف شده ۷۲ میلیارد ریال است، گفت: در تجزیه و تحلیل اظهارات متهمان که هر سه نفر آن‌ها مدعی بی‌اطلاع بودن از تقلبی بودن دینار‌ها بودند، مشخص شد این مربی کُشتی هنگام مراجعت از کشور اکوادور به دلیل پایین بودن نرخ دینار در مقایسه با قیمت داخلی اقدام به تهیه دینار‌ها کرده و پس از مراجعت به تهران به متقاضیان ارز خارجی فروخته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک دینار مربی کشتی کشف ارز کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد