Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه شرایط برای کسب امتیاز فراهم است. تاریخ انتشار: 17:45 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۰۷

میثم دورقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: شرایط تیم شاهین خوب است و فقط برای برنده شدن مقابل فولاد به میدان می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین با تغییر و تحولات به وجود آمده تقویت شد و نتایج خوبی گرفتیم. امیدارم این روند ادامه داشته باشد.

وی که در نیم‌فصل دوم به تیم شاهین پیوست ادامه داد: با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم شاهین، ضعف‌های این تیم برطرف شد و به مرور با سایر بازیکنان هماهنگ شدیم. خوب تمرین می‌کنیم و نتایج مطلوبی کسب کردیم. از طرفی نتایج در قعر جدول به نفع ما رقم خورده است. در کل شرایط خوب است و باید با کسب امتیاز در همه بازی‌ها از این فرصت خوب استفاده کنیم.

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به شانس بقا این تیم در لیگ برتر، تصریح کرد: همه تلاش ما این است از بحران خارج شویم و در لیگ برتر بمانیم. برای انجام این کار انگیزه لازم را هم داریم. در نیم‌فصل اول برد نداشتیم، ولی در هفته‌های اخیر به خوبی امتیاز کسب کردیم و موفق شدیم از رده آخر جدول جدا شویم. صد درصد در لیگ برتر می‌مانیم. شرایط ما در باشگاه خوب است و همه مجموعه باشگاه شاهین برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند. ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و همه شرایط برای کسب امتیاز فراهم است.

دورقی در مورد بازی با تیم سابقش فولاد خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی با فولاد امتیاز بگیریم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. فولاد تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد. بازی راحتی مقابل این تیم نداریم. هیچ بازی برای تیم ما راحت نیست و در همه بازی‌ها باید برنده شویم. انگیزه زیادی برای کسب امتیاز داریم و تلاش می‌کنیم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: شاهینی‌ها به ملاقات بهاروند رفتند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال لیگ برتر کسب امتیاز تیم شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های چهارم مرحله پلی آف بیست و  پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز با انجام 3 دیدار دنبال شد که پیش از این شهرداری گرگان با سه پیروزی صعود خود را به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرده بود. 
در نخستین دیدار امروز تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه 80 بر 74 به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با 14 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و کارایی 27 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد و حریف شهرداری گرگان شد. 
از سوی دیگر تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه 91 بر83 موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون 46 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 34 بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی 2 بر 2 برابر شد و تکلیف تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی  لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.
در دیگر دیدار این مرحله که با حساسیت بالایی دنبال می شد، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه 100 بر 85 مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با 21 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 24 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف