Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع مایع ضدعفونی کننده و ماسک در تیم و باشگاه از جمله اقداماتی بوده که طی روزهای گذشته انجام شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ‌ها در فصل زمستان و با توجه به شیوع آنفلونزا در چند مقطع از ماه‌های گذشته به هنگام سلام و علیک به جای دست دادن با یکدیگر با مشت های گره کرده با هم دست می دهند و از زمان شیوع کرونا این اقدام را هم انجام نداده و بعضا با تعظیم به هم سلام رزمی می‌کنند؛ مثل کاری که امروز یحیی گل محمدی در بدو ورود به کنفرانس انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارمنستان و آذربایجان ‌اعلام کردند که اصلاح مرزهای خود را به عنوان بخشی از تلاش‌های عادی‌سازی روابط، آغاز کرده‌اند.

ماه گذشته، «نیکول پاشینیان»، نخست وزیر ارمنستان با درخواست باکو برای بازگرداندن چهار روستای مرزی که بخشی از آذربایجان در زمان اتحاد جماهیر شوروی بود، موافقت کرد.

دو کشور هفته گذشته مجدداً تأیید کردند که بر اساس نقشه‌های مربوط به دوران شوروی در تعیین حدود مرزها در این منطقه پیشروی می‌کنند، تصمیمی که باعث اعتراض ساکنان روستاهای ارمنی مجاور شد.

امروز -سه‌شنبه- وزارت کشور دو کشور از آغاز کار تحدید حدود در محل خبر دادند.

آذربایجان گفت که گروه‌های متخصص در حال انجام «روشن‌سازی مختصات براساس مطالعات ژئودزیکی زمین» هستند، در حالی که ارمنستان «انتقال هر بخش از خاک ارمنستان» به باکو را در نتیجه تحدید حدود رد کرد.

دیگر خبرها

  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است