Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@08:09:29 GMT

ریابکوف ازآغازکاراینستکس باایران خبرداد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۰۶۳

معاون وزارت خارجه روسیه از شروع فعالیت اینستکس با ایران خبر داد و خواستار حضور کشورهای بیشتر در آن شد. ناطقان: یک دیپلمات ارشد روس روز چهارشنبه از فعالیت اینستکس با ایران خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «آر تی» «سرگئی ریابکوف» معاون وزارت خارجه روسیه امروز در باره آغاز کار اینستکس گفت:« ساز و کار مالی اروپا برای برای ایران آغاز شده است و معاملاتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون وزیر امور خارجه روسیه در ادامه گفت: «ما در جلسه وین خواستار افزایش تعداد شرکت کنندگان در ساز و کار اینستکس شدیم و به زودی تصمیمی اتخاذ می شود.»

نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه‌های ایران و گروه «1+4» (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) بعد از حدود یک ساعت و نیم در وین پایان یافت.

«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با بیان اینکه اینستکس تقریبا به مراحل عملیاتی رسیده، گفت: «در جلسه امروز کمیسیون مشترک تأکید کردیم که بدون برآورده شدن انتظاراتمان در حوزه‌های اقتصادی بازگشت کامل ایران به برجام مقدور نیست.» منبع: فارس برچسب ها: ریابکوف ، اینستکس ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ریابکوف اینستکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه مجارستان اعلام کرد که بوداپست هیچ قصدی برای قطع تماس‌های رده بالا با مسکو ندارد.

وزیر خارجه مجارستان در مصاحبه‌ای تاکید کرد: این مساله روشن است و ناگفته نماند که ما با رهبران روسیه در تماس هستیم. من خودم با همکارانم، وزیر امور خارجه، معاون نخست وزیر در امور انرژی معاون نخست وزیر در صنعت و تجارت در تماس هستم.

سیارتو افزود که مجارستان بر این باور است که کانال‌های ارتباطی با روسیه باید باز نگه داشته شوند، زیرا اگر کانال‌های ارتباطی را قطع کنیم، شانس صلح در آینده را کاهش می‌یابد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین پیشتر با بی‌دلیل خواندن نگرانی‌های اخیر ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان تاکید کرد که روسیه برای کشورهایی غیرمتخاصم هیچ خطری ندارد.

پسکوف در واکنش به اظهارات اوربان که گفته است «مجارستان تمایلی به داشتن مرز مشترک با روسیه ندارد»، تصریح کرد: درباره همه موضوعات با اوربان موافق نیستیم اما خلاف آنچه مقامات اتحادیه اروپا همواره می‌گویند، روسیه برای کشورهایی که خصومتی با مسکو نداشته و به‌دنبال تبدیل شدن به ماهیتی ضدروسی نیستند، تهدیدی محسوب نمی‌شود. در نتیجه نگرانی‌هایی که دراین‌باره مطرح شده، بی‌اساس است.

کد خبر 6063797

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
  • ورود وزیر خارجه اوکراین به دهلی‌نو
  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • مجارستان: ارتباط با روسیه را حفظ می‌کنیم
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!