Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:17:15 GMT

تلفن‌ همراه‌تان را با الکل ضدعفونی کنید

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۱۶۶

تلفن‌ همراه‌تان را با الکل ضدعفونی کنید

فرمانده مدیریت مقابله با ویروس کرونا در تهران تلفن‌ همراه را یکی از ابزارهای انتقال ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: آن را حتما با الکل ضدعفونی کنید.

دکتر علیرضا زالی - فرمانده مدیریت مقابله با ویروس کرونا در تهران - شستن دست‌ها با آب و صابون را مهمترین موضوع در این زمینه اعلام کرد و گفت: پیگیری بهداشت فردی مهمترین راهبرد برای تقلیل بروز و سرایت این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ساده ترین و ارزان ترین شکل برای پیشگیری از بیماری کرونا شستن دست با آب و صابون است.

فرمانده مدیریت مقابله با ویروس کرونا در تهران بیان داشت: افراد در ابتدای ورود به منزل حتما به شست و شوی دست ها و ضدعفونی کردن خودشان اقدام کنند.

زالی، یکی از ابزارهایی را که به انتقال ویروس کمک می‌کند تلفن‌های همراه دانست و تاکید کرد: آن را حتما با الکل ضدعفونی کنید.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری مهمترین موضوع در کنترل زنجیره انتقال بیماری کرونا است، گفت: مهمترین نکته‌ای که در اپیدمی ویروس کرونا بر ما تاثیر خواهد داشت، شکستن زنجیره انتقال ویروس است.

فرمانده مدیریت مقابله با ویروس کرونا در تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه ویروس واکسن ندارد و درمان قطعی هم برایش نیست، مهمترین فاکتور در جلوگیری از انتقال شخص به شخص بیماری است.

 

از سفر غیرضروری درون و  برون شهری خودداری کنید

وی ادامه داد: اولین درخواست ما از مردم این است که از سفرها و تجمعات غیر ضروری و مواردی از این قبیل حتما اجتناب کنند؛ زالی افزود: مردم سفرهای غیرضروری درون شهری را به حداقل برسانند و از حضور در هر گونه اجتماع خودداری کنند.

وی اظهار داشت: جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند چراکه رعایت این کارها کمک شایانی به جلوگیری از ویروس کرونا، می‌کند./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!