Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاس‌های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی تا پایان اسفند ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه اعلام کرد: تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه به منظور پیشگیری از وقوع بیماری کرونا در بین دانشجویان تا پایان اسفند به صورت مجازی برگزار می شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاس های مجازی اطلاعیه بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: دهه سرآمدی آموزش دانشگاه اصفهان با شعار «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


محمد فرامرزی افزود: اگرچه نسل دانشگاه‌ها تغییر کرده و به مهارت آفرینی روی آورده‌اند، اما کارکرد و فلسفه دانشگاه بر مبنای آموزش است.


وی با اشاره به چهار مقوله کلیدی دهه سرآمدی آموزش، گفت: دانشجو، منابع آموزشی، استاد و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه و زیرساخت و امکانات خوب از جمله این موارد است که این دهه از از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد، گفت: در مجموع ۸۰ نفر از بازنشستگان، سرآمدان آموزشی و … منتخبان این دوره هستند و در این بین ۲ نفر برای مرحله ملی و کشوری از بین اساتید معرفی می‌شوند.


وی افزود: رعایت افزایش کیفیت، آموزش، پژوهی، رعایت اخلاق حرفه‌ای، شاگرد پروری و … از معیار‌های امتیازدهی برای منتخبان است در مجموع باید ۴۰۰ امتیاز را دریافت کنند.


فرامرزی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در رتبه بندی IST، جز ۵ دانشگاه برتر است که در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و زیرساخت‌ها، بین‌المللی سازی و … ارزیابی می‌شود و این دانشگاه در حوزه بین‌المللی هم در سال ۲۰۲۳ حضور داشت.


وی افزود: ۱۷ دانشکده در دانشگاه اصفهان وجود دارد و ۱۷ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و ۴۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی و ۹۰ گروه آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی