Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است رفتار افشین پیروانی یکی از دلایل اصلی برگزار نشدن دیدار سپاهان و پرسپولیس بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقاتی که روز یکشنبه در اصفهان رقم خورد و در نهایت نیز دیدار سپاهان مقابل پرسپولیس انجام نشد، حواشی زیادی پس از این بازی به وجود آمده و حرف های زیادی نیز زده شد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این ماجراها، جلال امیدیان مربی سپاهان و بازیکن سابق ذوب آهن، به صحبت های افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر واکنش نشان داده است.

 

 

آقای پیروانی شما باید معنی کلمه امنیت را متوجه شوید
اول اینکه جواب آقای پیروانی را به خاطر این می دهم، که به مجموعه بزرگ سپاهان، مدیرعامل و سرمربی سپاهان و تلاشی که این تیم کرده و جایگاه بزرگی که به دست آورده، توهین کرده اید. سپاهان تیم کوچکی نیست که هر چیزی خواستید بگوئید و بروید. آقای پیروانی شما باید معنی کلمه امنیت را متوجه بشوید و بعد حرف بزنید. ایشان انگ هایی زده اند که اصلا اطلاعی در خصوص آنها و چگونگی اش ندارند.
 

 

اینجا حریفتان سپاهان بود، برای همین رفتید
بعد هم برای بازی فینال جام حذفی 5 ساعت در ورزشگا ماندید و در نهایت هم بازی کردید. دو سه دقیقه را هم بهانه نکردید تا ورزشگاه را ترک کنید. به خاطر اینکه تیم مقابل را ضعیف فرض کردید و گفتید اگر برویم جام از دستمان می رود، ولی اینجا حریفتان سپاهان  بود و از لحظه استفاده کردید تا زمین را ترک کنید.

 

شما کسی هستید که قسم خوردی توپ به دستت نخورده بود!
آقای پیروانی شما همان کسی هستید که با دست گل زدید و قسم خوردید که توپ به دستم نخورد. البته مسائل دیگری هم هست که در بیانیه سپاهان آمده و من متوجه شدم که شما پاسخی به آن بیانیه ندادید و فرض را بر این می گیرم که آنچه در بیانیه باشگاه منتشر شده، نادرست نیست. در مورد سواد نیز به همان بیانیه ارجاعتان می دهم.

 


قضاوت کردن در ادبیان شما رایج است
آقای پیروانی قضاوت کردن در تیم شما و ادبیات شما رایج است، که دیگران را متهم به فیلمبرداری از تمرین گرم کردن بازیکنان در روز بعد می کنید. انگار عهد بوق هستیم که این چیزها قابل بررسی نباشد. ضمنا دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در تیم ما حضور دارند و شما می توانید مواردی که روی آنها مدعی هستید و ما را خیلی راحت متهم می کنید، از  آنها بپرسید. این که کاری ندارد.

 

بهتر است صادق باشید
جواب شما را می دهیم برای اینکه که همه را دروغگو فرض کردید. شما به همه اعضای باشگاه سپاهان و اصفهان توهین کردید. آقای پیروانی بهتر نیست رفتار صادقانه داشته باشید و بگویید چقدر دوست داشتید با ماجراهایی که برای تیم ما پیش آمد، سریع از استادیوم خارج شوید. هر تیمی حق دارد در استادیوم خانگی اش و با حضور هوادارانش باز ی کند. درست مثل پرسپولیس در بازی رفت که این شرایط را داشتید. درنهایت هم که ما می خواستیم بازی کنیم ولی شما چون ما دیر رسیدیم خیلی زود استادیوم را ترک کردید.

 


آقای پیروانی می خواست تیم را بیرون ببرد
در پایان هم باید بگویم دلیلی برای بازی کردن سپاهان وجود نداشت ولی اتفاقاتی رقم خورد که در نهایت بازی انجام نشد. ما وقتی می خواستیم از هتل به ورزشگاه حرکت کنیم با هوادارانمان روبرو شدیم که نمی گذاشتند اتوبوس حرکت کند و آرام کردن آنها طول کشید؛ نمی شد که بگوییم آنها را بزنند ! وقتی هم به استادیوم رسیدیم، آقای پیروانی سعی داشت تیمش را خیلی زود از استادیوم بیرون ببرد و حتی روی خط برنامه فوتبال برتر هم گفته بود که ما حتی بیشتر از یک دقیقه بعد از ساعت 16:45 دقیقه در زمین نمی مانیم و سپاهان باید خودش را برساند.

 

کارهایی کردید که آدم را رنج می دهد
اگر در بازی های آینده دو تیم اتفاقی بیافتد، شما مقصرید. به هر حال سپاهان و پرسپولیس دو تیم پرافتخار تاریخ ایران هستند ولی شما تمام مجموعه باشگاه ما را زیر سوال بردید و حتی به مدیرعامل ما که 50 سال است در فوتبال حضور دارد، دروغگو گفتید. این چیزها است که آدم را واقعا رنج می دهد.

افشین پیروانی جلال امیدیان فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افشین پیروانی فولادمبارکه سپاهان پرسپولیس تهران آقای پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، ادموند بزیک که سرمربی تیم رسانه ورزش است، امروز و در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور در ترکیب تیم مقابل که متشکل از بازیکنان ۹۸ بود، به میدان رفت.

بزیک پس از پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. سالگرد مرحوم آب پرور بهانه‌ای شد که ما بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی‌ها باید بیشتر انجام شود. من چندین سال با این بچه‌ها بازی کرده بودم و عرقی داشتم اما در مقابل هم تیم خودم بود. من دو سر برد بودم.

او درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: ما از سال قبل که تیم‌مان قهرمان شد، یکی دو هفته تعطیل کردیم و بعد از آن مدام تمرین داشتیم. به همین دلیل مجبوریم که بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم. در یک سال اخیر خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند.

بزیک در خصوص شرایط لیگ برتر عنوان کرد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه بالای جدول و چه پایین جدول، بازی‌ها حساس و نزدیک به هم هست. همینطور که می‌بینیم بازی‌ها خیلی پرگل نیست، چون بازی‌ها حساس شده و امتیازات در هفته‌های آخر خیلی مهم است. به نظرم اگر بازی با ملوان را فاکتور بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و اگر همینطور ادامه بدهد، مدعی اصلی قهرمانی است.

او که سابقه بازی در سپاهان را دارد، درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همیشه مدعی قهرمانی هاست اما از نظر من تیم سپاهان امسال خوب بسته نشد. مهره‌های خوبی برداشتند و خیلی خرید کردند اما تیم‌شان بالانس نبود. بسیاری فکر کردند سپاهان راحت بتواند قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، چون تیم‌شان بالانس نبود. این تیم در وسط میدان بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کم بود.

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند