Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:03:05 GMT

آرتتا: انتخاب ترکیب تیم بر اساس تمرینات است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۲۰۵

آرتتا: انتخاب ترکیب تیم بر اساس تمرینات است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از عملکرد تیمش در بازی رفت برابر المپیاکوس بسیار راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال فردا در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا میزبان المپیاکوس خواهد بود. شاگردان میکل آرتتا در بازی رفت با یک گل حریف خود را شکست دادند و حالا با روحیه ای بالا پا به دیدار برگشت خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکل آرتتا دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر المپیاکوس گفت: " من از عملکرد کلی تیم در بازی رفت بسیار راضی بودم. تیم با شخصیت بازی کرد موفق شدیم نتیجه خوبی نیست کسب کنیم که این موضوع یک اتفاق مثبت تلقی می شود.

 

انتخاب ترکیب تیم بر اساس تمرینات است. ما چند راه مختلف برای رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت. ما باید در کنار یکدیگر رو به جلو حرکت کنیم."

 

 

 

 

آرتتا در ادامه گفت: " تیم به خوبی در حال پیشرفت است و باشگاه نیز جایگاه بهتری پیدا کرده است. ما وحدت زیادی داریم. نکات مثبت زیادی در تیم وجود دارد اما با این وجود می توانیم بیشتر از اینها پیشرفت کنیم. "

 

آرتتا در ادامه پیرامون مصدومیت کولاسیناچ نیز گفت: " او امروز توسط متخصص مورد معاینه قرار می گیرد اما نسبت به مصدومیتش خوشبین نیستم. احتمالا امشب بیشتر در این مورد متوجه خواهیم شد."

 

 

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!

ژوزه مورینیو به دورویی و نگاه کاملا متفاوت رسانه‌ها به سبک بازی او و تیم میکل آرتتا اشاره کرد.

طرفداری | خوزه مورینیو به طرز نگاه رسانه‌های انگلیسی به تاکتیک‌های میکل آرتتا در بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی طعنه زد.

توپچی‌ها در ۳۱ مارس راهی ورزشگاه اتحاد شدند، دیداری که به عنوان جدالی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی لقب گرفته بود. با این حال، این رویارویی، به شدت ناامیدکننده از آب درآمد و تنها سه شوت در چارچوب بین دو تیم رد و بدل شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. آرسنال با اتخاذ یک استراتژی تدافعی به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم آرتتا تنها 27 درصد مالکیت توپ در برابر سیتی داشت، اما در نهایت با ارائه نمایشی سرسخت و منظم، یک امتیاز گرفت و آرسنال را در رقابت‌های برای قهرمانی نگه داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام که رسانه‌های انگلیسی او را به خاطر بازی دفاعی تیمش، با اصطلاح " اتوبوس پارک کردن" به تمسخر می‌گرفتند و نگاهی کاملاً منفی به سبک بازی تیم‌های او داشتند، از واکنش متفاوت رسانه‌ها به عملکرد آرسنال در بازی با سیتی ابراز تعجب کرد. آقای خاص در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت:

از دیدن موفقیت این پسر [آرتتا] خوشحالم، چون او را دوست دارم. و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. اما از نحوه‌ی بازی آرسنال برای کسب آن یک امتیاز و طرز صحبت رسانه‌ها درباره‌اش تعجب می‌کنم. تعجب می‌کنم رسانه‌ها از استراتژی جادویی آرتتا برای آن بازی صحبت کردند. ولی در زمان من، خبری از استراتژی جادویی نبود. با این‌که من چند بار در خانه منچسترسیتی پیروز شدم، کسی نمی‌گفت استراتژی مورینیو فوق‌العاده بوده، در عوض می‌گفتند تدافعی بازی کرد؛ اتوبوس پارک کرد؛ اتوبوس دو طبقه پارک کرد! نگاهی که به من داشتند کاملاً متفاوت بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏