Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی قبل خبری مبنی بر آتش زدن عمدی خودروی حمل ضایعات پارچه محدوده استحفاظی سرکلانتری دهم مخابره شد که تیم ویژه ای از مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر به ریاست سرهنگ حسین شمسایی تشکیل شد.

وی افزود: مأموران در گام نخست در محل آتش سوزی عمدی خودروی حمل ضایعات پارچه رفته و در تحقیقات میدانی به دست آوردند مرد جوانی با یک فندک اقدام به آتش زدن پارچه‌های پشت خودروی وانت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: مأموران در ادامه تحقیقاتشان به محل جمع آوری این ضایعات پارچه رفته و با توجه به تصویری که از متهم داشتند در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی عامل این آتش سوزی عمدی شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از دستگیری ادعا کرد از مرد جوانی ۵ میلیون تومان برای آتش زدن هر خودروی ضایعات پارچه پول گرفتم که در این خصوص تیم پلیسی به سراغ متهم اصلی پرونده رفته و پس از ۶ ساعت عملیات موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم اصلی پرونده در گام بعدی عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: در تحقیقات از این متهم سابقه دار مشخص شد وی به خاطر اختلاف حساب با مالک خودرو که در کار ضایعات پارچه فعالیت دارد همدست خود را اجیر و خودروها را به آتش کشیده است.

سرهنگ مرادی در پایان گفت: پس از اعتراف هر دو متهم به جرم خود با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 4864199

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شمسایی دستگیری اراذل و اوباش دستگیری سارق ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران دستگیری سارق محسن حاجی میرزایی محسن هاشمی نیروی انتظامی آتش نشانی علی اعطا تعطیلی مدارس ضایعات پارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند