Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  گرشاسبی فرماندار مرند در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان مرند  از اختصاص ۳۰ درصد از امکانات بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند برای افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شوند خبر داد.

 گرشاسبی با بیان اینکه خوشبختانه تا این لحظه هیچ فرد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان مرند مشاهده نشده است گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی با تمامی امکانات خود در شهرستان آماده مبارزه با این ویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ۳۰ درصد از امکانات بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند اعم از تخت و تمامی تجهیزات پزشکی برای تحت نظر داشتن بیماران احتمالی در نظر گرفته شده است.

فرماندار مرند همچنین از تعطیلی جمعه بازار این شهرستان خبر داد و افزود: برابر دستورالعمل‌های بهداشتی و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری تمامی اجتماعات غیرضروری شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.

گرشاسبی افزود: برگزاری مجالس ترحیم در مساجد شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و در صورت ارتکاب تخلف، هیئت امنای مساجد و صاحبین عزا باید پاسخگو باشند.

او بر کنترل ورودی‌های شهرستان تاکید کرد و گفت: مسافران ورودی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی و شخصی در مبادی ورودی شهرستان توسط تیم پزشکی مستقر شده تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

گرشاسبی همچنین بر ممنوعیت ارائه قلیان در قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های شهرستان تاکید و گفت: بازرسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت مستمر بر عدم ارائه قلیان و همچنین بر بهداشتی بودن رستوران‌ها نظارت داشته باشند.

فرماندار مرند گفت: مردم شهرستان مرند در صورت مشاهده فردی مشکوک به بیماری کرونا بلافاصله با شماره ۴۲۲۳۸۱۴۷ تماس بگیرند و مراتب را گزارش دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس شهرستان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر استان خوزستان با جمعی از فعالان اقتصادی، صنعتی و نمایندگان شرمت‌های دانش بنیان در اتاق بازرگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که رئیس کل دادگستری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک و اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی استان خوزستان و همچنین مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت نیز حضور داشتند، بابایی با اشاره به نقش بسیار حائز اهمیت قوه قضائیه در تحقق شعار سال گفت: سازمان ثبت از دو سال پیش باز تعریف سامانه‌های حوزه ثبت شرکت‌ها را آغاز کرده و با جدیت به دنبال رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خود کاربری است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به امکانات جدید ایجاد شده از جمله امضا و پرداخت الکترونیکی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با این اقدام بالغ بر ۴۱۷ هزار نفر از مراجعین حضوری حوزه ثبت شرکت‌ها حذف شد.

بابایی با بیان اینکه تا پایان تیرماه سال جاری چهره‌ی جدید و هوشمندی از خدمات ثبت شرکت‌ها با راه اندازی رسمی سامانه جامع آن ارائه می‌شود اظهار داشت: با این اقدام ثبت شرکت در سراسر کشور به یک ساعت و کمتر خواهد رسید.

تشریح بند (چ) ماده ۴ قانون جهش تولید دانش بنیان و لزوم اقدام پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد جهت بهره مندی از ظرفیت‌های این قانون برای تثبیت مالکیت‌ها و استفاده از سند رسمی جهت وثیقه دریافت تسهیلات و رایگان بودن هزینه تهیه نقشه و مستندسازی برای دریافت اسناد شرکت‌های دانش بنیان پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد از دیگر مواردی بود که وی به آن‌ها اشاره کرد.

وی با تقدیر از پیگیری رئیس کل دادگستری کل این استان در پیگیری سیاست‌های دستگاه قضائی، از رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و مدیرکل ثبت استان خواست با استفاده از ظرفیت‌های قوه قضائیه و برگزاری نشست‌های منظم و مداوم با فعالان اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان و بازدید از فعالیت آنها، نسبت به رفع موانع در سطح استان اقدام و در صورت لزوم، موانع و مشکلاتی را که نیاز به پیگیری در سطح کشوری دارند به قوه قضائیه و سازمان ثبت منعکس کنند.

وی همچنین از آمادگی مسئولین مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت جهت برگزاری جلسات وبیناری و حضور میدانی برای تسهیل در امور ثبت مالکیت‌های معنوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خبر داد.

ابوالفضل نصیری مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت نیز با اشاره به برگزاری این نشست‌ها در سایر استان‌ها گفت: با دستورات رئیس سازمان ثبت، حداکثر تلاش خود را جهت ارتباط گسترده با اقشار مختلف و متقاضیان خدمات ثبت شرکت‌ها و رفع موانع با راهکارهای ابتکاری برای تحقق عملی شعار سال در این حوزه مأموریتی به کار خواهیم بست.

وی افزود: با عملیاتی شدن سامانه جامع ثبت شرکت‌ها، تحول عظیمی برای صاحبان مشاغل و تولید ایجاد خواهد شد.

کد خبر 6087283

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت