Web Analytics Made Easy - Statcounter

به بهانه ادعای مسئولان باشگاه سپاهان درباره حضور مسئولان پرسپولیس در اتاق ناظر بازی قبل از شروع دیدار دو تیم با چند ناظر تماس گرفتیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، قرار بود روز یکشنبه تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند. این بازی در نهایت با نظر ناظر دیدار لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل عدم برگزاری این دیدار، تاخیر در ورود اعضای تیم سپاهان به ورزشگاه و عدم تمایل آنها برای حضور در میدان بود که باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها و ترک ورزشگاه از سوی آنها شد.

یکی از اتفاقاتی که سپاهانی‌ها روی آن بحث داشتند، حضور مسئولان تیم پرسپولیس در اتاق ناظر این بازی، قبل از آغاز دیدار بود. سپاهانی‌ها مدعی شدند طبق قانون مسئولان پرسپولیس نباید قبل از بازی به اتاق ناظر می‌رفتند و این خلاف قوانین است. آنها در توئیتی به این موضوع از زبان مسعود تابش معترض شدند:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان اصفهان پرسپولیس پرسپولیس سپاهان اصفهان مسئولان باشگاه سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه ملوان یک روز بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس، شکایت خود را از تیم داوری بازی با پرسپولیس نزد کمیته انضباطی ثبت کرد.

البته بر اساس سلسله مراتب نامه‌نگاری، شکایت ملوان در سازمان لیگ انجام شده و از آنجا به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

باشگاه ملوان معتقد است که باتوجه به نظر کارشناسان، مستحق دو پنالتی بوده و همچنین امیررضا و سروش رفیعی باید از بازی اخراج می‌شدند.

با این حال نکته جالب در شکایت از پیام حیدری، اشاره به بازی با سپاهان در دور رفت است که باوجود برتری ملوان در نقش جهان، یک گل سپاهان به اشتباه مردود نشده بود.

اشاره به این موضوع در شکایت ملوان پیش از بازی سپاهان، نکته مهمی است که انزلی‌چی‌ها روی آن تاکید دارند.

دیگر خبرها

  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • تصمیم جنجالی سازمان لیگ علیه استقلالی‌ها؛ یک امتیاز برتری آبی‌ها از بین رفت
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری