Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌های سرویس داده‌کاوی ایرنا نشان می‌دهد که استفاده از تلگرام در بهمن‌ماه سال جاری در مقایسه با ماه دی، کاهش داشته است. البته دی ماه به دلیل ترور شهید قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی ماهی استثنایی در میزان استفاده از تلگرام بود و به همین دلیل کاهش استفاده از تلگرام در بهمن ماه طبیعی است. این در حالی است که میزان تولید مطلب در کانال‌های تلگرامی، تغییر محسوسی با ماه گذشته ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه این دو متغیر نشان می‌دهد که به طور میانگین هر مطلب منتشر شده در کانال‌های تلگرامی کمتر دیده شده و ایرانیان در بهمن‌ماه کمتر از ماه دی به تلگرام مراجعه کرده‌اند.

با این حال مطابق با بررسی‌های صورت گرفته با ماه‌های گذشته، باید گفت که استفاده از تلگرام در بهمن‌ماه، از ماه آذر بیشتر بوده است و این امر نشان می‌دهد که روند صعودی استفاده از تلگرام علی‌رغم فیلترینگ آن همچنان ادامه داشته است. با این حال نکته قابل توجه آن است که تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نتوانسته تأثیر قابل توجهی بر استفاده از تلگرام بگذارد و میانگین بازدید روزانه مطالب کانال‌های تلگرامی در هفته تبلیغات انتخابات، ۷۷ میلیون بازدید کمتر از میانگین بازدید روزانه مطالب تلگرامی پیش از آغاز تبلیغات است.

داده‌های بدست آمده نشان می‌دهد که:

· میزان بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی در بهمن کمتر از دی‌ماه بوده است و به صورت میانگین ۲۵۱میلیون بازدید در هر روز کمتر از ماه قبل بوده است.

·  بیشترین بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی مربوط به روز ۲ بهمن‌ماه بوده است. با این حال روزهای ۱۲ و ۲۱ بهمن ماه نیز از پربازدیدترین روزهای تلگرام در ماه بهمن بوده است.

· با توجه به آن که روز ۲۱ بهمن ماه بیشترین تولید مطالب کانال‌های در این ماه منتشر شده است به نظر می‌رسد که تحت تأثیرسالگرد پیروزی انقلاب، میزان تولید مطالب کانال‌های تلگرامی و بازدید این مطالب افزایش یافته است.

برچسب‌ها تلگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلگرام تلگرام مطالب کانال های تلگرامی استفاده از تلگرام نشان می دهد بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 کانال 14 تلویزیون اسرائیل روایت جالبی از اتفاقات اصفهان که ظاهراً با استفاده از چند ریزپرنده (پهپاد) انجام شده را منتشر کرد. این روایت را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه وجلوگیری ازفاجعه بشری درغزه