Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@20:43:51 GMT

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه «قزوین–زنجان»

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۴۰۳

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه «قزوین–زنجان»

به گزارش صدای ایران، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: صبح امروز هفتم اسفند ماه با توجه به بارش برف و لغزنده بودن محورها و وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه «قزوین- زنجان» مقابل «شرکت پرشین فولاد» و ایجاد ترافیک بالا ناشی از آن، لاین شمالی این آزادراه برای امدادرسانی بهتر به حادثه دیدگان، روان‌سازی و جلوگیری از ترافیک بیشتر از عوارضی «قزوین- زنجان» مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تأکید کرد: در این تصادف زنجیره‌ای بیش از ۳۰ وسیله نقلیه با هم برخورد کردند که این تصادف دو فوتی و پنج مصدوم داشته که به مراکز درمانی اعزام‌ شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: لاین شمالی آزادراه «قزوین_زنجان» همچنان تا اطلاع ثانوی بسته است و تلاش پلیس و دستگاه‌های امدادی برای روان‌سازی ترافیک ادامه دارد.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، حاجیان از هم‌وطنان خواست برای خدمت‌رسانی بهتر پلیس و دستگاه‌های امدادی با پلیس همکاری و از تردد در این آزادراه تا پایان امدادرسانی خودداری و از جاده قدیم تردد کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران قزوین حوادث تصادف تصادفات جاده ای تصادف زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهرانشمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند،  محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل بایجان تا آب اسک و مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل زیار تا گزنک و محدوده وانا گزارش شده است.

وی ادامه داد:  ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین مسیر (شمال به جنوب) محدوده رودبار گزارش شده است.

او می گوید: تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) گزارش شده است.

وی در خصوص  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا ساسانی و محدوده مهرویلا ،  آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده حسین آباد و گلشهر حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • برخورد زنجیره‌ای خودرو‌ها در آزادراه قزوین_رشت
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان