Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@02:15:45 GMT

می‌خواهم به برزیل بروم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۴۲۰

در شرایطی که رسانه های ایتالیایی اعلام کرده بودند برنو رزنده، پاسور برزیلی تیم لوبه تصمیم دارد بعد از المپیک 2020 راهی پروجا شده و جایگزین دچکو شود، او این موضوع را تکذیب کرد.

اخبار ورزشی - رزنده در این خصوص اظهار داشت: به احتمال 90 درصد بعد از جدایی از لوبه به کشورم برزیل می‌روم. بنابر دلایل شخصی قصد دارم به برزیل برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط بحران زده آنجا 10درصد هم احتمال دارد تصمیم دیگری بگیرم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برزیل انتخاب اول من است و این موضوع را به مدیران باشگاه لوبه هم اطلاع داده ام. شاید حضور من در لیگ برزیل موجب شود تا یک بار دیگر این لیگ احیا شود.

پیش از این گفته می‌شد که رزنده مورد توجه مسئولان تیم والیبال پروجا قرار گرفته است. او پیش از این هم اعلام کرده بود که دلم برای کشورم تنگ شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار ورزشی رزنده برزیل المپیک برزیل رسانه والیبال رزنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کرده و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

دیگر خبرها

  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • هشدار سطح زرد نیز برای کشاورزی صادر شد/احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی از پنجشنبه تا جمعه
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • مایلی‌کهن: زمانی که سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ سر من را شکاندند
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • هشدارسطح قرمز آب و فاضلاب در اثر بارندگی