Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک از طریق ۲۱ مرکز نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد وابسته به کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری شد.

وی افزود: تمامی این میزان کمک بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان کمک مردمی و خیران به نیازمندان این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.

مبشری عنوان کرد: این میزان کمک در مدت مشابه پارسال ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

وی ابراز داشت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین نیازمندان با مردم و خیران بوده و در محله ‌ها و مساجد زمینه مشارکت عمومی در رفع بخشی از مشکلات افراد و خانوارهای مستمند را فراهم می کنند.

مبشری گفت: کمک‌ های پرداختی مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد به مراکز نیکوکاری این استان پس از جمع ‌آوری در زمینه‌ های مختلف شامل معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، تحصیل و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع‌ می ‌شود. 

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک های مردمی یاسوج موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی یاسوج موسسات نیکوکاری کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی یاسوج موسسات نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد میزان کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید عبدالله نجفی، از آنجا که در شب عاشورای حسینی متولد شد، به یاد عاشورای حسینی، نام عبدالله را برایش انتخاب کردند.  آن سردار شهید والامقام که تا دورۀ راهنمایی در کلاس درس حاضر شد، ترک تحصیل کرد و در مکتب حسینی، درس ایثار و شهادت آموخت.   شهید نجفی در تظاهرات آغاز انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ حضور فعال داشت و در سال ۱۳۵۸ با تشکیل سپاه پاسداران، به آن نهاد انقلابی پیوست و در پاوه، به یاری شهید چمران شتافت.  سال ۱۳۶۰، به توصیه شهید میثمی با برپایی مراسم ساده‌ای با مهریه یک جلد کلام الله مجید به نیت پاکی و روشنی آغاز زندگی و قرائت خطبه عقد از سوی خود شهید میثمی ازدواج کرد.  بعد از تأهل، با گذشت چند روز دوباره تصمیم به رفتن گرفت و با خانواده و نوعروسش وداع کرد و رفت. شهید جاویدالاثر عبدالله نجفی، در مرحلۀ دوم عملیات بیت المقدس، ۱۸اردیبهشت ماه۱۳۶۱ در مقام فرمانده گردانی، گردان امام هادی (ع) از تیپ امام حسین (ع) اصفهان به شهادت رسید.  آن فرمانده دلاور که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وی گفته است: «ما فرمانده گردانی می‌خواهیم که همچون شهید نجفی آر پی جی به دست جلوی گردان حرکت کند». چگونگی شهادتش در خاطرات فتاح محمدی تحت عنوان «فتاح»، اینگونه آمده است: «عراقی‌ها منتظر تسلیم شدن ما بودند، ناگهان عبدالله نجفی دو نارنجک را که تنها دارایی اش بود، از ضامن خارج کرد و با صدای الله اکبر از جایش بلند شد تا آنها را به سمت تانک‌های عراقی پرتاب کند، اما گلوله‌های دشمن زودتر به عبدالله اصابت کردند، وقتی به زمین می‌افتاد، دست هایش را زیر شکم خود برد تا انفجار نارنجک‌ها به بقیه آسیب نرساند. نارنجک‌ها بدنش را متلاشی کردند» بنابراین، پیکر مطهر وی دیگر به وطن بازنگشت.

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد