Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:29:30 GMT

ساختمان ۷۰ ساله بیمارستان قدیمی سلماس طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۵۹۸

ساختمان ۷۰ ساله بیمارستان قدیمی سلماس طعمه حریق شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس از وقوع آتش سوزی در ساختمان ۷۰ ساله بیمارستان قدیمی سلماس خبر داد.

دکتر حمیدرضا جباری در گفت و گو با ایسنا در اینخصوص گفت:  ساعت ۷:۲۰ دقیقه امروز صبح بدنبال اعلام خبر آتش سوزی در ساختمان بیمارستان قدیمی سلماس نیروهای ایستگاه های ۱، ۲ و ۳ آتشنشانی سلماس به همراه عوامل شبکه بهداشت و درمان و شهردار سلماس در محل حادثه حاضر شده و اقدام به اطفای حریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری بیان کرد: باتوجه به چوبی  و شیروانی بودن سقف بیمارستان حریق شدت می یافت و آتش نشانان برای کنترل حریق و  جلوگیری از سرایت به ساختمان های اطراف مجبور به تخریب سقف و بنای این ساختمان شدند.

 وی افزود: این ساختمان بیش از ۷۰ سال قدمت داشت و در سال ۸۶ حکم تخریب آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی صادر شده بود  و با توجه به این مسئله خوشبختانه این حادثه  هیچ تلفات جانی نداشته و صرفا اندکی زیان مالی به جهت وجود برخی لوازم در آن به بار آورد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس تصریح کرد: آتشنشانان  و عوامل شهرداری سلماس توانستند پس از ۷ ساعت عملیات اطفای حریق و پشتیبانی آتش را خاموش کنند.

جباری ضمن تقدیر ازحضور و اقدام به موقع عوامل نیر وهای انتظامی، آتشنشانی و شهرداری و مرکز بهداشت سلماس بیان کرد: بررسی ها برای تشخیص علل وقوع این آتشسوزی ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین