Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: هفت بانک عامل استان کرمان موظف به ارائه گزارش در رابطه با آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ هستند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی امروز در جلسه بررسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و عارضه‌یابی واحدهای راکد استان در اداره صمت شمال استان کرمان اظهارداشت: از سرمایه‌های راکد موجود استان باید استفاده بهینه شود و نباید آنها را رها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ایجاد یک واحد جدید تولیدی قطعا هزینه و زمان بیشتری نیاز دارد گفت: راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و فعال کردن واحدهای نیمه راکد استان زمان کمتر و هزینه کمتری می‌برد.

آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کرمان؛ از توقف 6 پروژه تا عقب‌ماندگی استان در جذب اعتباراتپنجره واحد سرمایه‌گذاری کرمان؛ از مصوبه‌ای که 3 ماه معطل مانده تا پروژه‌ای که با 90 درصد پیشرفت هنوز مجوز ندارد‌

استاندار کرمان تاکید کرد: حتی اگر لازم است با تغییر کاربری و با تغییر ماشین‌آلات و تجهیزات موجود واحدهای راکد را راه‌اندازی مجدد کرده و با عارضه‌یابی مشکلات آنها تا مرحله راه‌اندازی پیگیری کنید.

وی با اشاره به اینکه یکسری واحدها به‌دلیل عدم شناخت از بازار دچار مشکل شدند افزود: باید با ارائه راهکارهای مناسب و شناسایی بازارهای هدف به آنها کمک کرد.

فدائی با انتقاد از عدم جذب اعتبارات و تسهیلات تبصره 18 در استان کرمان گفت: سهم استان کرمان در جذب این تسهیلات قابل قبول نیست و باید پیگیری شود.

وی با بیان اینکه 7 بانک عامل پرداخت تسهیلات تبصره 18 در استان هستند تصریح کرد: متاسفانه گزارش کامل و دقیقی از آخرین وضعیت جذب این اعتبارات در استان و دلایل عدم جذب نیست.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: این بانک‌ها موظف هستند فردا صبح گزارش کامل و دقیقی طی یک جدول با مشخصات عنوان طرح و نام متقاضی، تاریخ معرفی متقاضی به بانک، شماره تلفن متقاضی و همچنین آخرین وضعیت پرونده متقاضی در بانک به دفتر استاندار ارائه کنند تا راستی آزمایی شود و این موضوع را شخصا پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات تبصره آخرین وضعیت استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن

به گزارش قدس آنلاین، سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تسهیلات خرید مسکن در سال گذشته به ۴۵ هزار نفر به مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان پرداخت شد. در سال گذشته قرارداد تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳ همت منعقد شد.

براساس گفته بانک مسکن، در سال گذشته ۱۳۰ هزار و ۳۷ واحد تسهیلات تعمیر مسکن به مبلغ ۱۴ همت توسط بانک مسکن دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی گیلان پرداخت شد
  • عزم وزارت صمت بر رفع مشکلات بخش تولید/ واحدهای راکد احیا می‌شوند
  • استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن