Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:56:00 GMT

ترکیبی منتخب از برترین‌های رئال و من‌سیتی+عکس

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۶۲۷

ترکیبی منتخب از برترین‌های رئال و من‌سیتی+عکس

دو تیم مدعی من سیتی و رئال مادرید در دیداری حساس امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و30 دقیقه در دیداری حساس از ساعت 23 و30 دقیقه من سیتی ورئال مادرید به مصاف هم می‌روند.

سایت مرجع امتیازی دهی با در نظر گرفتن امتیازات صادر شده در طول فصل برترین‌ها دو تیم را در یک تیم 11 نفره معرفی کرده که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی را 4-3 شکست داد و جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کرد.

کارلو آنچلوتی در این بازی از آندری لونین به عنوان دروازه‌بان استفاده کرد که علاوه بر نمایش مناسب با 8 سیو در جریان بازی، در ضربات پنالتی هم خوش درخشید و ستاره تیمش بود.

تصاویری از نیمکت رئال قبل از ضربات پنالتی منتشر شد که نشان می‌داد کپا آریسابالاگا درحال گفتگو با لونین است. به نظر می‌رسید کپا که با پیراهن چلسی در لیگ جزیره با سیتی رو به رو شده بود، نکاتی را درمورد حریف به هم‌تیمی‌اش منتقل می‌کند.

داویده آنچلوتی، مربی رئال مادرید، تایید کرد که برای انتخاب پنالتی‌زن‌های بازی شب گذشته هم از کپا مشورت گرفته است.

پسر کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: "حدود 5 دقیقه از وقت‌های اضافه باقی مانده بود و در این لحظه باید پنالتی‌زن‌های تیم مشخص شوند. من 5 بازیکن اول را انتخاب کردم چون جود بلینگام، لوکاس واسکز، ناچو و آنتونیو رودیگر خوب پنالتی می‌زدند. اسامی را نوشتم، با او (کارلو) مشورت کردم و از کپا و بازیکنان نیز کمک گرفته‌ام که لیست کمی اصلاح شد."

کپا پنالتی‌زن‌های سیتی را به خوبی می‌شناخت. در سال 2019، کپا در فینال جام اتحادیه با تیم پپ گواردیولا روبرو شد. در همان بازی معروف کپا با اعتماد به نفس درون زمین ایستاد و با درخواست تعویض مائوریتزیو ساری مخالفت کرد تا در ضربات پنالتی هم بازی کند.

ساری در آن بازی می‌خواست کابایرو را وارد زمین کند و کپا مانع از این تعویض شد. در نتیجه او فقط پنالتی لروی سانه را مهار مهار کرد و در نهایت پنالتی آخر سرخیو آگوئرو را علیرغم تاثیرگذاری روی توپ، مهار نکرد تا چلسی به جام نرسد و سیتی به عنوان قهرمان معرفی شود.

دیشب این دروازه‌بان اسپانیایی با کمک به لونین از سیتی به نوعی انتقام گرفت تا قهرمان اروپا را از صعود به نیمه نهایی و شانس دستیابی به یک جام کنار بگذارد.

دیگر خبرها

  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و سیتی ؛ کهکشانی‌ها به نیمه نهایی رسیدند
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است