Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از فعالان فضای مجازی که به عنوان ناظر مردمی شورای نگهبان بر سلامت انتخابات نظارت داشتند، روایت‌های خود را با سخنگوی شورای نگهبان در میان گذاشتند.

فعالان فضای مجازی، روز جمعه در شعبه‌های اخذ رای در نقاط مختلف تهران مستقر شده و به عنوان ناظر مردمی شورای نگهبان، بر سلامت انتخابات نظارت کردند و در جریان فرآیند نظارت بر روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت‌های این ناظران از برگزاری انتخابات در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و گزارش آنان در خصوص نظارت بر سلامت انتخابات به سخنگوی شورای نگهبان ارائه شد.

در این جلسه که با حضور هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان دیدگاه‌های فعالان فضای مجازی در خصوص روند برگزاری و نظارت بر انتخابات در ایران را شنید و به سئوالات آنان پاسخ گفت و در پایان نیز از فعالیت‌های آنان تقدیر و تشکر کرد.

نظارت بر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط هزاران نفر از اقشار مختلف مردم صورت می‌گیرد و صحت انتخابات با گزارش‌های آنان تایید یا رد می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم سلامت انتخابات بر سلامت انتخابات فعالان فضای مجازی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام تجریشی معاون فرهنگی مرکز ملی فضای مجازی امروز در پنجمین جلسه شورای فضای مجازی گلستان در گرگان با بیان اینکه کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی مجازی در حال تدوین نهایی است  افزود : محوریت فعالیت در استان ها باید کنشگری باشد .

استاندار نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت : برای زدن دشمن از همان جایی باید ورود کرد که دشمن برای ضربه زدن به ما آمده است .

مدیرکل صدا و سیمای گلستان هم در این جلسه تاکید کرد : موضوع شناخت رخدادهای جدید و آینده پژوهی در حوزه های مختلف در فضای مجازی باید جدی گرفته شود.

او افزود : استان گلستان با جمعیت حدود دو میلیون نفر جزء پنج یا شش استان کنش‌گر در سطح کشور بوده و بسیاری از اتفاقات رخ داده در استان در ابعاد ملی و فراملی بازتاب داده می شود.

شکری نیا با اشاره به شرایط حوزه تولید محتوا در استان افزود : متأسفانه توزیع محتوا در استان به خوبی انجام نمی شود و زیست مردم و رسانه ها در حوزه محتوا متفاوت است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان با تاکید بر ضرورت تربیت نیروی انسانی کنش‌گر مورد نیاز انقلاب گفت: تاکنون این کار  به صورت کوتاه مدت و موقتی اجرایی شده است و لازم است به صورت مستمر به آن پرداخته شود.

شکری نیا ادامه داد: فعالیت مرکز ملی فضای مجازی تاکنون جامع نبوده و نیازمند ابعاد دیگری در حوزه شناخت جنگ ترکیبی ، نیروی انسانی و کنش‌گر سطح راهبردی است.

دبیر شورای فضای مجازی گلستان هم در این جلسه اعلام کرد : حدود هزار رسانه محلی در پلتفرم های مختلف استان گلستان فعال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • مجلس با رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس